اخبار بازیپلی استیشن 4

تاریخ انتشار بخش چند نفره بازی Ghost of Tsushima مشخص شد

استودیو Sucker Punch ساعاتی پیش اعلام کرد که دارندگان بازی Ghost of Tsushima می‌توانند از تاریخ 16 اکتبر به تجربه این عنوان به‌صورت کواپ بپردازند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Ghost of Tsushima: Legends

در ماه آگوست بود که ساکر پانچ از بخش چند نفره عنوان Ghost of Tsushima رونمایی کرد. این بروزرسانی رایگان که Ghost of Tsushima: Legends نام‌گذاری شده، از تاریخ 16 اکتبر در دسترس قرار می‌گیرد. بازیکنان پس از دریافت آپدیت 1.1 باید با مراجعه به استور پلی استیشن این بخش را دانلود کنند. پس از آن، صحبت کردن با شخصیت Gyozen و شنیدن قصه‌های او امکان دسترسی به بخش چند نفره را فراهم می‌سازد.

حالت Legends به‌طور کلی شامل سه قسمت یعنی مراحل داستانی، مراحل Survival و در نهایت Raidها می‌شود. در مراحل داستانی بازیکنان به‌صورت دو نفره در بطن داستان‌های Gyozen قرار می‌گیرند و از گذشته سوشیما اطلاعات تازه‌ای را به‌دست می‌آورند. مراحل Survival نیز همان‌طور که از نامش پیداست، بازیکنان را در مقابل دسته‌هایی از دشمنان قرار می‌دهد. این بخش به‌صورت 4 نفره قابل بازی است. بخش Raid که در حال حاضر اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست، شامل چالش فراوانی می‌شود و در هفته‌های آتی به بازی اضافه خواهد شد. این بخش نیز به‌صورت 4 نفره قابل بازی است.

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شده بود، شما قادر هستید که Ghost of Tsushima: Legends را با 4 کلاس رونین، آساسین، هانتر و یا سامورایی تجربه کنید. هر کلاس قابلیت‌های ویژه خود را دارد که در ادامه گسترس میابد. برای مثال، کلاس رونین می‌تواند تمام اعضای تیم را ریوایو کند و یا کلاس آساسین این قابلیت را به‌شما می‌دهد که در میدان جنگ با تلپورت کردن، ضربه مهلکی را به دشمنان وارد کنید.

البته این بروزرسانی تنها مختص به کواپ آنلاین نیست و بخش داستانی بازی نیز محتویات جدیدی را دریافت می‌کند. بروزرسانی 1.1 ضمن قرار دادن تنظیمات جدید برای فوتو مود، نیو گیم پلاس را به بازی می‌افزاید. همچنین NPC جدیدی به بازی اضافه شده که تنها در بخش نیو گیم پلاس حضور خواهد داشت. در صورت انجام مراحل یا فعالیت‌هایی که در دور قبل نیز تکمیل کرده بودید، آیتم Ghost Flowers را دریافت می‌کنید که می‌توانید این آیتم را با NPC مذکور معاوضه کنید. با معاوضه Ghost Flowers رنگ‌های جدیدی را برای زره‌های خود باز خواهید کرد. همچنین چارم‌های قدرتمند جدیدی نیز در دسترس خواهد بود.

بروزرسانی Legends برای دارندگان Ghost of Tsushima کاملا رایگان است و فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود، اما توجه داشته‌باشید که برای تجربه بخش کواپ همچنان به اشتراک PS Plus نیاز دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا