اخبار بازیپلی استیشن 4

تریلر زمان عرضه بازی Ghost of Tsushima منتشر شد

در حالی که کمتر از یک هفته تا انتشار بازی Ghost of Tsushima فاصله داریم، شرکت Sony تریلر زمان عرضه این عنوان را به‌اشتراک گذاشته‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

تریلر منتشر شده بخش‌های مختلف بازی از جمله محیط‌ها و مبارزات خونین جدید ترین ساخته استودیو Sucker Punch را به نمایش می‌گذارد. در کنار انتشار تریلر زمان عرضه، سونی توضیحاتی جدیدی را نیز در مورد بازی ارائه داده‌است:

“در اواخر قرن 13، امپراطوری مغول به‌منظور تسخیر دولت‌های شرق حمله وحشتناکی را تدارک دید. جزیره سوشیما تنها قطعه‌ای است که بین ژاپن و هجوم عظیم مغولان به سرکشی ژنرال بی‌رحم و زیرک یعنی Khotun Khan قرار دارد. در حالی که جزیره سوشیما در آتش اولین حمله مغولان می‌سوزد، سامورایی جنگجو یعنی جین ساکای، به‌عنوان یکی از آخرین بازماندگان طایفه خود مقابل این حمله می‌ایستد. او مصمم است تا به هر قیمتی، از مردم خود دفاع کرده و سرزمین خود را پس بگیرد. او باید با کنار گذاشتن سنت‌هایی که او را به جنگجوی فعلی تبدیل کرده‌اند، مسیر جدیدی را در پیش بگیرد و از طریق این راه غیر رایج، پیروز جنگ گشته و سوشیما را آزاد سازد. این راه، راه شبح است.”

بازی Ghost of Tsushima که به‌مدت حدود 6 سال در حال توسعه بوده، در تاریخ 17 جولای (جمعه آینده) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا