اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

فروش بازی Ghost of Tsushima به 8 میلیون نسخه رسید

سونی به‌تازگی رسما اعلام کرده که بازی Ghost of Tsushima موفق شده تا به فروشی 8 میلیونی دست پیدا کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Ghost of Tsushima

کنفرانس مطبوعاتی سونی در رویداد CES 2022 اخبار و اطلاعات زیادی را در بر داشت. مهم‌ترین این اخبار در حوزه دنیای بازی، معرفی نسل جدید هدست  PlayStation VR2 و همچنین رونمایی از اولین بازی آن، یعنی Horizon Call of the Mountain بود. در این میان، اعلام شدن جدیدترین آمار فروش بازی گوست او سوشیما نیز یکی از اخبار کوچک‌تر اما همچنان قابل توجه کنفرانس سونی محسوب می‌شد.

طبق اعلام رسمی سونی، فروش ساخته اکشن-ادونچر سامورایی اپن ورلد استودیوی Sucker Punch اکنون به 8 میلیون نسخه رسیده است. این عنوان ابتدا در اواسط سال 2020 برای پلی استیشن 4 و همچنین سال گذشته در قالب ویرایش Director’s Cut همراه با محتویات جدید، برای هر دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شد.

تا قبل از این، آخرین آمار اعلام شده از فروش بازی Ghost of Tsushima به مارچ سال 2021 (حدود یک سال پیش) باز می‌گردد. سونی در آن زمان از فروش 6.5 میلیون نسخه‌ای بازی خبر داده بود. در هنگام ارائه آمار قبلی، سونی همچنین ساخت یک فیلم سینمایی بر اساس بازی Ghost of Tsushima را نیز به کارگردانی چاد استاهلسکی (کارگردان فیلم‌های مجموعه جان ویک) تأیید کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا