اخبار بازیپلی استیشن 4

تریلر گیمپلی جدیدی از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد

استودیو Sucker Punch همان‌طور که قول داده‌بود، در جدیدترین قسمت از برنامه State of Play حدود 18 دقیقه جذاب از گیمپلی بازی Ghost of Tsushima را به نمایش گذاشت که شامل جزئیات جدیدی از مبارزات، گشت و گذار در محیط و قابلیت‌های شخصی‌سازی می‌شود.

بازی Ghost of Tsushima

بازی Ghost of Tsushima از سال 2014 توسط ساکر پانچ در دست ساخت قرار دارد و قرار است در 17 جولای امسال عرضه شود. شما در این عنوان کنترل شخصیتی به نام جین ساکای را بر عهده دارید که یکی از آخرین سامورایی‌های جزیره سوشیما به‌شمار می‌رود و باید به‌همراه یاران خود، مقابل یورش وحشیانه مغولان بایستد.

در گیمپلی جدیدی که امروز دیدیم، قابلیت جالبی معرفی شد که به وسیله آن بازیکنان بدون نیاز به اشاره و آیکون بر روی تصویر، مسیر خود را در طول بازی پیدا می‌کنند. شما می‌توانید در هر نقطه از بازی، بادی را احضار کنید که به‌عنوان راهنما عمل می‌کند و در حین وزیدن، مسیرتان را نشان می‌دهد. طبق گفته کارگردان هنری ساکر پانچ، از این طریق بازیکنان بیشتر از قبل در جهان بازی غرق می‌شوند.

همچنین برخی حیوانات نیز در محیط بازی راهنمای شما خواهند بود. با تعقیب کردن مسیر پرندگان و روباه‌ها، به مناطق پنهانی که در گوشه و کنار بازی مخفی شده‌اند و حاوی آیتم‌های باارزشی هستند می‌رسید. در صورت تمایل، می‌توانید با روباه‌هایی که در پیدا کردن مکان‌های مختلف (از جمله بخش‌هایی که قابلیت Fast Travel را برای شما آزاد می‌کنند) به شما کمک کرده‌اند، تعامل داشته‌باشید.

از آنجایی که جزیره سوشیما مورد حمله شدیدی قرار گرفته، بازیکنان با مناطقی که توسط مغولان به‌همراه حیوانات وحشی اداره می‌شوند، رو در رو خواهند شد. در نمایشی که دیدیم، متوجه شدیم بازیکنان می‌توانند با جسارت تمام و مثل یک “سامورایی” به دل دشمن بزنند؛ و یا در تاریکی شب و همانند “روح” با حیله و مخفی‌کاری دشمنان خود را از بین ببرند.

بازی (Ghost of Tsushima(2

بازیکنان همچنین می‌توانند با پیدا کردن آیتم‌هایی مانند گل در محیط بازی، ظاهر شخصیت خود را به شکلی که دوست دارند شخصی‌سازی کنند و تغییر دهند. زره‌های مختلفی که جین بر تن دارد نیز ویژگی‌های منحصر بفردی دارند و تغییراتی را در توانایی‌های او ایجاد می‌کنند.

در ادامه همان‌طور که پیش‌تر تأیید شده‌بود، مجددا اعلام گشت که قابلیت محبوب Photo Mode در بازی گنجانده خواهد شد. ساکر پانج به طرفداران وعده داده که این قابلیت ویژگی‌های زیادی خواهد داشت؛ از جمله امکان فیلم‌برداری و تعیین جهت باد برای ثبت لحظاتی ماندگار در علف‌زارهای جزیره سوشیما.

استودیو ساکر پانچ طرفداران سینمای کلاسیک ژاپن را فراموش نکرده و برای آن‌ها نیز قابلیت‌های جذابی در نظر گرفته‌است. بازیکنان قادرند تا قبل از شروع اولین صحنه، زبان گویش بازی را به ژاپنی تغییر دهند. همچنین امکان تجربه بازی به‌صورت سیاه و سفید وجود دارد.

بازی Ghost of Tsushima به‌مدت 6 سال در حال توسعه بوده و استودیوی ساکر پانچ از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین ساخته خود یاد می‌کند. این عنوان در تاریخ 17 جولای برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا