اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut رسما معرفی شد

پس از پخش شدن چندین شایعه مختلف، سونی و ساکر پانچ به‌طور رسمی نسخه ویژه بازی Ghost of Tsushima را برای PS5 و PS4 رونمایی کرده‌اند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut

همانطور که شایعه شده بود، قرار است که گوست او سوشیما محتوای داستانی جدیدی را دریافت کند. این اکسپشن شما را به جزیره ایکی می‌برد، جایی که همانند سوشیما مورد حمله مغولان بوده و در نزدیکی این جزیره قرار دارد. جین نیز در داستان بازی، پس از شنیدن شایعاتی مبنی بر حضور مغولان در جزیره ایکی به آنجا سفر می‌کند.

گفته شده که این اکسپنشن شامل ویژگی‌هایی مانند آرمورهای جدید، تکنیک‌های جدید، دشمنان جدید، حیوانات جدید، مینی‌گیم‌های جدید و چندین موارد دیگر می‌شود. استودیوی Sucker Punch اعلام کرده که به‌زوری اطلاعات بیشتری را در خصوص اکسپنشن بازی به اشتراک می‌گذارد.

نسخه PS5 بازی نیز شامل ویژگی‌هایی فنی مانند پشتیبانی از رزولوشن 4K داینامیک و نرخ 60 فریم بر ثانیه خواهد بود. علاوه بر این، بازی از قابلیت‌های کنترلر دوال سنس (بازخورد لمسی و تریگرهای تطبیقی) نیز پشتیبانی می‌کند. هماهنگی دیالوگ‌ها و حرکت لب شخصیت‌ها در زبان ژاپنی نیز اکنون به بازی اضافه شده است.

بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut در تاریخ 20 آگوست (29 مرداد) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. شایان ذکر است این نسخه شامل تمام آپدیت‌هایی که تاکنون برای منتشر شده، می‌شود. نسخه PS5 و PS4 این نسخه به‌ترتیب 70 و 60 دلار خواهد بود.

کاربرانی که نسخه عادی را بر روی پلی استیشن 4 خریداری کرده‌اند، می‌توانند با پرداخت 20 دلار به نسخه Director’s Cut بر روی این کنسول دسترسی داشته باشند. همچنین کاربران این نسخه بر روی PS4، می‌توانند بازی خود را با پرداخت 10 دلار به نسخه PS5 ارتقا دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا