اخبار بازیکامپیوتر

نسخه اول بازی The Witcher را به‌طور رایگان از GOG Galaxy دریافت کنید

سی دی پراجکت رد اولین نسخه از سری The Witcher را بر روی کلاینت GOG Galaxy رایگان کرده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی The Witcher

به‌طور دقیق‌تر، کاربران به‌طور رایگان به نسخه Enhanced Edition Director’s Cut دسترسی دارند. برای دریافت بازی، کافی است به کلاینت GOG Galaxy مراجعه و از طریق بنری که می‌بینید، این عنوان را دریافت کنید. اگر بنر را نمی‌بینید، مطمئن باشید که کلاینت خود را به آخرین ورژن آپدیت کرده‌اید.

نسخه اول The Witcher ابتدا در سال 2007 عرضه شد و علی‌رغم مشکلات فنی فراوان، واکنش نسبتا خوبی را به‌خود دید. نسخه Enhanced Edition بازی یک سال بعد و همراه با محتویات اضافه و رفع باگ‌ها عرضه شد. در نهایت نیز در سال 2009 نسخه Enhanced Edition Director’s Cut منتشر شد که همه محتویات پیشین را در بر داشت و سانسورهای اعمال شده در ورژن آمریکای شمالی را حذف می‌کرد.

بنابراین هم‌اکنون می‌توانید نسخه کامل بازی The Witcher که شامل آلبوم موسیقی بازی، یک کامیک بوک تعاملی، ویدئوهای پشت صحنه از ساخت بازی، راهنمای رسمی بازی و چندین موارد دیگر می‌شود را به‌صورت رایگان دریافت کنید. استودیو CD Projekt Red در حالی این عنوان را به‌طور رایگان در اختیار کاربران قرار داده که جدید ترین ساخته آن یعنی سایرپانک 2077 در پایان همین هفته عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا