اخبار بازی

Get Even، بازی جدید شرکت The Farm 51 رسما معرفی شد

Get Even، بازی جدید سازندگان عنوان Painkiller: Hell & Damnation، شرکت The Farm 51 است که برای نسل جدید کنسول ها و PC عرضه خواهد شد.

اگرچه خبر انتشار این عنوان از مدتی قبل در اینترنت منتشر شده بود، دیروز عرضه این عنوان به همراه انتشار یک تریلر رسما اعلام شد و همچنین تایید شد که این بازی در سال 2015 عرضه خواهد شد.

سازندگان این عنوان اول شخص اکشن وعده داده اند که مرز بین بازی تک نفره و چند نفره را از بین ببرند، بدین صورت که دشمنانی که بازیکن در حالت تک نفره با آنها رو به رو می شود، می توانند بازیکنانی باشد که از طریق اینترنت به بازی او متصل شده اند. به عبارتی دشمنانی که توسط هوش مصنوعی و افراد واقعی کنترل می شوند قابل تشخیص نخواهند بود.

در مصاحبه ای با VG247، سازندگان بازی عنوان کردند که داستان بازی حول دو راوی مرتبط به هم جریان دارد و این که رفتار و اعمال بازیکنان در حالت داستانی، شخصیت کاراکتر بازی را مشخص خواهد کرد. همچنین عوامل مختلف از جمله عوامل محیطی به ایجاد حس تنش و هیجان در بازی کمک خواهد کرد.

آقای Wojtek Pazdur، مدیر عامل شرکت The Farm 51، گفت: "به عنوان یک سازنده مستقل، رقابت مستقیم با عناوین قدیمی این ژانر و ساختن یک بازی کلیشه ای، کاری احمقانه است و ما به دنبال چنین کاری نیستیم. به عقیده ما هنوز موارد و ایده های خلاقانه زیادی در ژانر اول شخص وجود دارند که بی استفاده مانده اند، و همچینی بازیکنانی که مشتاق تجربه آنها باشند. Get Even برای این افراد ساخته می شود."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا