اخبار بازی

بازی Assassin’s Creed 2 در این هفته رایگان خواهد شد

در نسل گذشته بازی‌های موفقی از سری Assassin’s Creed عرضه شد. یکی از آن‌ها، نسخه دوم سری بود که قهرمان دوست‌داشتنی و جذاب آن یعنی Ezio Auditore را به مخاطبان مجموعه معرفی کرد. حال شرکت یوبیسافت اعلام کرده که بزودی این عنوان به‌طور رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بازی Assassin's Creed 2

این روزها که شیوع ویروس کرونا مردم را خانه‌نشین کرده، تعداد زیادی از گیمرها در سراسر جهان بیشتر از اینکه به دنیای بیرون سر بزنند اوقات خود را با غرق شدن در جهان بازی‌های ویدئویی می‌گذرانند. در چنین شرایطی، شرکت‌های بزرگ مثل EA و Ubisoft با رایگان کردن عناوین مختلف بر روی فروشگاه‌های خود، تلاش می‌کنند که مردم بیشتری را در خانه نگه دارند تا از گسترش ویروس کرونا جلوگیری شود.

درحالی که خیلی‌ها در انتظار معرفی نسخه جدیدی از Assassin’s Creed هستند، یوبیسافت اعلام کرد که در تاریخ 14 آپریل یکی از نسخه‌های کلاسیک سری یعنی بازی Assassin’s Creed 2 بر روی پلتفرم PC و فروشگاه Uplay رایگان خواهد شد. برای طرفداران جدید، این فرصت خوبی است که سری به سال‌های گذشته مجموعه بزنند و نسخه دوم آن که یک عنوان باکیفیت و تحسین‌شده بود را تجربه کنند.

بازی Assassin’s Creed 2 در سال 2009 برای نسل قبل عرضه شد و توانست با روایت داستان تبدیل شدن اتزیو ادیتوره از یک جوان خام به قاتلی حرفه‌ای، موفقیت‌های بسیاری را کسب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا