اخبار بازی

GeOW 3 E3 Demo Impression

در طی کنفرانس مایکروسافت کلیفی بی با 3 نفر از دیگر همکارانش روی صحنه آمده و نمایشی تقریبا جالب را از بازی GeOW3 به نمایش گذاشتند. این بازی برای اولین بار در این سری و سری بازی های Epic Games از Co-op چهار نفر پشتیبانی خواهد کرد. طی همین نمایش دو کاراکتر مونث به نام های Anya (که قبلا می شناختیم) و Sam نیز به نمایش در آمدند.

gears31

دمو از مکانی به نام دروازه Anvil شروع می شود که گروه Gears قرار است در آنجا دور هم جمع بشوند. محیط ها بسیار وسیع و چشم نواز، سبز و پرشاخ و برگ بودند. گرافیک تا آنجایی که ما متوجه شدیم پیشرفت قابل ملاحظه ای داشت. نور، پردازی، سایه زنی، رنگ زنی، همه و همه در سطح خیلی بالایی قرار داشتند. بازی از جایی آغاز می شود که مارکوس به نظر میرسد از یک بی هوشی مختصر بیدار می شود و تیمش را درحال جنگیدن می بیند. باید این مسافت را طی کنند تا به قرار گاه برسند. موجودات زیادی از قبیل Lambent ها و لوکاست های تغییر یافته بر سر راه آنها قرار دارند و تیم باید راه خود را از بین این موجودات باز کرده و خود را به هم تیمی هایشان برسانند.
شاهد بودیم که دشمنی، دست یکی از هم تیمی ها را از جا می کند که نشان از خشونت بیشتر این بازی دارد. در حالت Co-op دیدیم که مارکوس با نزدیک شدن به Anya توانست سلاح خود را با او عوض کند. در صحنه ای دیگر مارکوس یکی از لوکاست ها را اسیر گرفت، یک نارنجک به پشتش بسته و با لگد به سمت لوکاست دیگر پرتاپ کرد تا هر دوی آنها منفجر شوند.

Gears32

مورد دیگر خارج شدن Lambent ها از اعماق زمین بود. آنها بسیار بزرگ بودند. از زمین سر در آورده و شروع به آتش افکنی می کردند. موجودات کوچکتری را از خود به بیرون می ریختند و آنها نیز با تغییر ظاهر با استفاده از سه یا چهار دست شلاقی مانند ابجکت های اطراف را پراکنده می کردند. Bresker که همگی از شماره 1 بازی به یاد داریم به سمت مارکوس حمله ور می شود. اتومبیلی را به سمتش پرتاپ می کند و سعی در له کردن مارکوس دارد. تیر ها جوابگوی او نیستند و اجبارا باید به سمت پایگاه فرار کرد. صدای تیر و فریاد هم تیمی ها در همه جا پیچیده. بالاخره به پایگاه می رسند. در داخل پایگاه گروه دور هم جمع می شود که تا کنون 7 نفر کاراکتر اصلی را شاهد بودیم. Bresker دست بر دار نیست، ضربه های پی در پی در در وارد می کند و آن را کج می کند اما ناگهان متوقف می شود. کمی سکوت و بعد پرش او به بالای دیوار. خود را به داخل پایگاه و به سمت دوربین پرت می کند. پایان دمو. کلیف بعد از اتمام دمو از مود جدیدی به نام Beast سخن می گوید و تماشگران را برای دیدن این مود به غرفه ها دعوت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا