اخبار بازی

جف کیلی رویداد Summer Game Fest را معرفی کرد

آقای جف کیلی که بیشتر او را با تهیه مراسم The Game Awards می‌شناسیم، روز گذشته رویداد تمام دیجیتالی جدیدی را تحت عنوان Summer Game Fest معرفی کرد.

رویداد Summer Game Fest

با اینکه دلایل کنسل شدن رویدادهایی مثل E3 در شرایط کنونی دنیا قابل درک هستند، اما این موضوع همچنان برای بسیاری از طرفداران در سراسر دنیا ناراحت‌کننده است. آقای جف کیلی که قبل از کنسل شدن این رویداد اعلام کرده‌بود امسال E3 Coliseum را برگزار نخواهد کرد، حالا با یک رویداد تابستانی جدید که البته بسیار متفاوت به‌نظر می‌رسد، بازگشته‌است.

از ماه مِی تا اواخر آگوست، در Summer Game Fest قرار است تعدادی از بزرگترین توسعه‌دهندگان و ناشران اخبار پیرامون عناوین در دست ساخت خود را منتشر کنند. طبق گفته جف کیلی، رویدادهای درون بازی، رویدادهای خبری ناشران و دموهای قابل بازی، برخی از عبارات کلیدی در مورد Summer Game Fest به‌شمار می‌روند. در روز سه‌شنبه همین هفته برنامه زمانی رسمی معرفی‌های این رویداد منتشر خواهد شد. همچنین، اولین نمایش پیش رو قرار است در هفته آینده پخش شود.

با شروع رویداد Gamescom و مراسم افتتاحیه آن یعنی Opening Night Live، در روز 24 آگوست این رویداد تابستانی نیز کار خود را به پایان خواهد رساند. با توجه به نام‌هایی که در بین ناشران معرفی شده می‌توان دید، طرفداران انتظار نمایش بازی‌های بزرگی را از Summer Game Fest دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا