اخبار بازی

برنامه افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام 2019 اعلام شد

نمایشگاه گیمزکام

در حالی که چیزی به شروع نمایشگاه گیمزکام امسال نمانده، جف کلی (Geoff Keighley) برنامه افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام 2019 را اعلام کرد و طی آن مشخص شد چه سازندگانی در این رویداد که از آن با عنوان Opening Night Live یاد می‌شود حضور خواهند داشت.

در میان شرکت‌ها و استودیوهای سازنده‌ای که در این رویداد حاضر می‌شوند، نام اکتیویژن، کپکام، EA، گوگل استیدیا، اسکوئر انیکس، Private Division، سونی و Xbox Game Studios به چشم می‌خورد. به‌علاوه چندین استودیو توسعه‌دهنده مستقل نیز در این نمایشگاه از بازی‌های جدید خود رونمایی می‌کنند. ناگفته نماند اثر مورد انتظار هیدئو کوجیما یعنی بازی Death Stranding نیز در این نمایشگاه حاضر بوده و شاهد نمایش جدیدی از آن خواهیم بود.

جف کیلی در بیانیه خود در خصوص نمایشگاه پیش‌رو توضیح داد:

بیسیار هیجان زده هستم که صنعت ویدئو گیم را برای این شب منحصر به فرد گرد هم جمع می‌کنم که طی آن حضور بازی‌های بزرگی که قرار است در سال جاری یا 2020 یا پس از آن عرضه شوند را در نمایشگاه گیمزکام جشن می‌گیریم. طرفدارانی که این رویداد را از سرتاسر دنیا از طریق استریم تماشا می‌کنند می‌توانند انتظار یک مرور کلی از آن چه که در هفته گیمزکام به وقوع می‌پیوندد داشته باشند که شامل به‌روزرسانی و رونمایی از آثار بسیار مهم و مورد انتظاری که قرار است در چند ماه آینده انتشار یابد و هم‌چنین معرفی پروژه‌های جدید می‌شود.

در این رویداد شرکت سگا یک بازی بزرگ AAA معرفی می‌کند، کنفرانس Stadia Connect برای 19 آگوست برنامه‌ریزی شده و احتمالا شاهد حضور بازی Elden Ring توسط شرکت Bandai Namco خواهیم بود. اصلا جای شگفتی نخواهد بود که رکورد 370 هزار بازدیدکننده سال قبل از این نمایشگاه در رویداد امسال شکسته شود.

در حالی که مراسم شب افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام یا همان Opening Night Live برای 19 آگوست برنامه‌ریزی شده، خود نمایشگاه از تاریخ 20 الی 24 آگوست در کلن آلمان برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا