اخبار بازیپلی استیشن 4کامپیوتر

بازی Genshin Impact بزرگترین لانچ جهانی را در تاریخ بازی‌های چین داشته است

بازی رایگان و نقش‌آفرینی Genshin Impact از استودیوی می‌هویو عنوان بزرگترین لانچ را در بین بازی‌های چینی ازان خود کرد. به گزارش روزنامه‌ی چاینا مورنینگ پست این بازی نقش آفرینی تنها ساعاتی بعد از لانچ خود موفق به جذب 110000 بیننده بطور همزمان بر روی پلتفرم توییچ شده است که این عنوان را در آن زمان محبوب‌تر از بازی فورتنایت کرد.

این بازی که برای رایانه‌های شخصی، کنسول ‌پلی‌اسیشن 4 و موبایل عرضه شده، دومین نرم‌افزار پردرآمد بعد از  تیک‌تاک بر روی iOS در اپ استور چین است و بگفته‌ی شرکت کیامی دیتا تاکنون 1.84 میلیون دلار تنها از سیستم عامل اپل درآمدزایی داشته اشت.

می‌هویو همچنین رکوردی جهانی را با پیش‌سفارش بازی به نام خود ثبت کرد و 5.3 میلیون نفر در خارج از چین بر روی وب‌سایت بازی پیش ثبت‌نام کردند، این در حالی است که رقم بازیکنان در منطقه به 16 میلیون نفر بر روی تمامی پلتفرم‌ها رسید.

موسس استودیو شرکت می‌یوهو، لو وی قبلاً اعلام کرده بود که بیش از 100 میلیون دلار خرج تبلیغات و ساخت این بازی شده است. عناوین قبلی این شرکت بیش از 40 میلیون بار نصب شده‌اند و در مجموع 760 میلیون دلار برای این شرکت تولید درآمد داشته‌اند.

بازی Genshin Impact در 28 سپتامبر منتشر شد و فوراً توجه بسیاری از مخاطبان را برای برنامه‌ی ضد تقلب خود که حتی بعد از خروج از بازی و حذف آن فعال بود به خود جلب کرد که استودیو این مشکل را در برنامه به سرعت اصلاح کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا