اخبار بازی

جم موبایل لجند و کمتر از 5 دقیقه فقط در اوریکس گیم بخر…

یکی از بازی‏های سبک موبا که توانسته غوغایی در صنعت گیم به پا کند، بازی موبایل لجند (Bang Bang) است. در این بازی، هدف بازیکنان نابودی برج‏های حریف، با استفاده از همکاری و به کارگیری استراتژی‌های جنگی مناسب است. دانلود بازی موبایل لجند رایگان است اما برای ارتقاء سطح بازی نیاز به خریدهای درون برنامه‏ای دارید. برای دستیابی به همه امکانات و آیتم‏های غیر رایگان در بازی نیاز به خرید دایموند یا جم موبایل لجند دارید. با خرید GEM Mobile Legends، می‏توانید کاراکتر خود را با خرید لباس‏ها، اسکین‏ها و اسلحه‏های پیشرفته ارتقاء بخشید. شما می‏توانید خرید جم موبایل لجند را با قیمت ارزان، تنها از فروشگاه معتبر ORIXGAME تهیه نمایید. در ادامه این مطلب با من همراه باشید.

  • کاربردهای خرید دایموند موبایل لجند
  • روش های خرید جم موبایل لجند از فروشگاه اوریکس گیم
  • خرید پک هفتگی موبایل لجند با آیدی در فروشگاه اوریکس گیم
  • دلایل معتبر بودن فروشگاه اوریکس گیم

کاربردهای خرید دایموند موبایل لجند

با خرید جم موبایل لجند از فروشگاه اوریکس گیم و تحویل آن در کمتر از 5 دقیقه می‏توانید، قهرمان بازی خود را با خرید سلاح‏ها و اسکین‏های جذاب قوی و متمایز کنید. از طرفی امکان باز شدن قفل هیروها و خرید کاراکتر های خاص در بازی برای شما فراهم می‏شود. همچنین می‏توانید با شرکت در ایونت‏ها و ماموریت‏های بازی موبایل لجند و اتمام ماموریت‏ها به جوایز ارزشمندی دست پیدا کنید، و با خرید آیتم‏هایی مانند Battle Point و Magic Dust سرعت هیروها را افزایش دهید. در فروشگاه اوریکس گیم، علاوه بر جم موبایل لجند، می‏توانید برای خرید یوسی و یا طرفداران بازی پابجی نیواستیت نیز برای خرید انسی پابجی نیو استیت اقدام کرده و تمامی این محصولات را در بسته‏های متنوع و با تضمین کمترین قیمت تهیه نمایید.

روش‏های خرید جم موبایل لجند از فروشگاه اوریکس گیم

در فروشگاه اوریکس گیم، خرید الماس موبایل لجند با قیمت ارزان و ارسال سریع (کمتر از 5 دقیقه) تنها با آیدی عددی و زون آیدی بازی صورت می‏گیرد. شما باید اطلاعات خواسته شد را در کادر مربوطه به درستی وارد کنید و پس از تکمیل خرید در کمتر از 5 دقیقه آن را در اکانت خود تحویل بگیرید. با مراجعه به سایت می‏توانید به لینک‏های ورود به تلگرام و اینستاگرام و ایتا و روبیکا دسترسی داشته و با دنبال کردن این صفحات، از تخفیفات و آفرهای فوق‏العاده جذاب آن‏ها برخوردار شوید.

خرید پک هفتگی موبایل لجند با آیدی در فروشگاه اوریکس گیم

یک اشتراک پرطرفدار و بسیار مقرون به صرفه و کاربردی در بازی موبایل لجند، خرید ویکلی پس موبایل لجند می‏باشد، که بلافاصله بعد از فعالسازی ، 80 جم وارد اکانت شما شده و روزانه به مدت 7 روز می‏توانید 20 جم را کالکت کنید که در مجموع یک هفته 220 الماس به دست می‏آورید. شما می‏توانید تا 10 پک را یکجا در بازی خود فعال کنید و همان ابتدا 820 جم را دریافت کنید.

دلایل معتبر بودن فروشگاه اوریکس گیم

  • اوریکس گیم دارای نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی می‏باشد.
  • دارای یک تیم پشتیبانی قوی 24 ساعته و همیشه آنلاین حتی در روزهای تعطیل می‏باشد.
  • از یک محیط امن و قانونی برای ثبت و ارسال سفارشات شما عزیزان برخوردار است.
  • کلیه محصولات ارائه شده در این فروشگاه کاملا قانونی و اورجینال می‏باشد.
  • قیمت ارزان نسبت به دیگر فروشگاه‏ها و ارسال فوری محصولات را تضمین می‏کند.

هشدار! این مطلب صرفا جهت آشنایی مخاطب گرامی با این کسب‌وکار منتشر شده است و بازی‌سنتر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا