اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

شایعه: احتمال عرضه God of War و سایر بازی‌های انحصاری پلی استیشن بر روی PC

طبق اطلاعاتی که به‌شکل غیر رسمی از دیتابیس اندیویا به‌دست آمده، به‌نظر می‌رسد که ممکن است در آینده می‌توانیم شاهد عرضه بازی God of War بر روی استیم باشیم. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Kratos - God of War

این اطلاعات از طرف دیتاماینری که توانسته به برخی از بخش‌های دیتابیسی سرویس GeForce Now دسترسی پیدا کند، منتشر شده است. در میان چندین بازی جدید معرفی نشده، این دیتاماینر موفق شده تا نام بازی‌هایی که پیش‌تر به‌صورت برای انحصاری پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 منتشر شده بودند را نیز پیدا کند.

در کنار نسخه 2018 خدای جنگ، این عناوین شامل بازی‌هایی مانند Demon’s Souls ،Returnal و همچنین Horizon Forbidden West که چند ماه دیگر وارد بازار خواهد شد، می‌شود. باید اشاره کرد که این لیک پورت شدن بازی‌های نام‌برده بر روی PC را به‌طور کامل تأیید نمی‌کند، چرا که ممکن است این عناوین تنها برای GeForce Now در دسترس قرار گیرند. همچنین این امکان نیز وجود دارد استودیوهای فرست-پارتی پلی استیشن در پشت پرده، از سرویس ابری GeForce Now جهت توسعه عناوین خود استفاده کرده باشند. با توجه به کمبود کیت توسعه کنسول‌های نسل نهم، چنین چیزی چندان هم دور غیر محتمل نیست.

با این‌حال، لیست لو رفته نشان می‌دهد که پلتفرم استیم برای God of War در نظر گرفته شده است. بنابراین حتی اگر عناوینی مانند Demon’s Souls و Returnal تنها برای سرویس ابری انویدیا عرضه شوند، احتمال اینکه بازی God of War به‌طور کامل برای استیم عرضه شود وجود دارد.

در هر صورت، تمام این اطلاعات به‌دست آمده در حال حاضر غیر رسمی هستند. اما باید توجه داشت که سونی پیش از این بارها از علاوه خود به عرضه بازی‌های بیشتر بر روی رایانه‌های شخصی صحبت کرده بود. بازی‌های Horizon Zero Dawn ،Days Gone و Death Stranding از جمله عناوین فرست-پارتی پلی استیشن هستند که پس از عرضه کنسولی، به پلتفرم PC نیز راه پیدا کردند.

همچنین سونی به‌تازگی تأیید کرده که نسخه ریمستر بازی‌های Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy را نیز در اوایل سال 2022 برای PC منتشر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا