اخبار بازی

Gamescom 2019 : اولین نمایش حالت HORDE در بازی GEARS 5

بازی Gears 5

کنفرانس شرکت مایکروسافت ساعت 19:30 دقیقۀ امشب آغاز شد و در دو ساعت ، عناوین مختلفی نمایش داده شد. طی این کنفرانس حالت جدیدی از بازی مورد انتظار GEARS 5 با نام HORDE Mode نمایش داده شد که در این حالت هیچ خط داستانی یا تریلر سینمایی وجود ندارد و بازیباز به همراه هم تیمی‌های خود بصورت چندنفره، با موج‌های زیادی از دشمنان مواجه خواهند شد. همچنین در این حالت مبارزه با باس‌های مختلف هم وجود دارد که نابودی آنها نیازمند کار تیمی هماهنگ است. در این حالت برای هر شخصیت قابلیت‌های زیادی تعریف شده است و بازیبازان می‌توانند با همکاری هم و با استفادۀ به‌موقع از قابلیت‌های مختلف خود، موج عظیمی از دشمنان را از بین ببرند.

Melee Attack یا مبارزات تن به تن و نزدیک متنوعی هم برای عنوان GEARS 5 تعریف شده است که می‌تواند کارایی زیادی داشته باشد. طی نمایش این بازی در کنفرانس شرکت مایکروسافت، شاهد قابلیت‌های زیادی برای شخصیت‌های مختلف بازی نظیر نامرئی شدن یا تیراندازی از پشت موانع بودیم همچنین کاستوم‌ها و شخصی‌سازی‌های زیادی هم برای هر شخصیت در نظر گرفته شده است. در حالت HORDE منابع ثابتی هم در نقشه وجود دارد و بازیبازان می‌توانند برای احیای سلامتی یا ارتقای قابلیت‌های خود و کارهای مختلف دیگر از آن استفاده کنند. در نمایش بازی یک Jackpot را هم دیدیم که بازیباز می‌تواند از آن برای انجام کارهای مختلف نظیر آنالیز محیط و حتی کشتن دشمنان با استفاده از شک‌های الکتریکی استفاده نماید. به‌گفتۀ تیم سازنده هدف ساخت حالت HORDE این است که ببینند بازیبازان چگونه در کنار هم با دشمنان روبه‌رو خواهند شد و تمرکز اصلی در این حالت بیشتر بر روی کار تیمی است.

Rod Fergusson کارگردان اصلی بازی گفت که آنها قصد دارند تا یک خانواده برای بازی GEARS 5 بوجود آوردند و در این زمینه برای کنسول ایکس باکس وان و کنترلر آن ، ظاهری جدید و اختصاصی از بازی GEARS 5 طراحی کرده‌اند. همچنین یک ماوس و کیبورد وایرلس اختصاصی که قابلیت اتصال به کنسول ایکس باکس وان را هم دارد، به این مجموعه اضافه کرده‌اند. ناگفته نماند که خبر خوبی هم برای طرفداران بازی HALO در این نمایش وجود داشت. طرفداران این بازی اکشن اول‌شخص، می‌توانند حالت HORDE را با دو شخصیت قابل بازی از عنوان HALO تجربه کنند.

در کنفرانس شرکت مایکروسافت اطلاعاتی از بخش داستانی بازی GEARS 5 ارائه نشد اما قول یک تریلر داستانی را در افتتاحیۀ نمایشگاه Gamescom دادند که امشب ساعت 10:30 برگزار خواهد شد.

در ادامه برای آگاهی از اخبار مختلف این رویداد سالانه با بازی‌سنتر همراه باشید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”benjohn, post: 4618608, member: 81312″]
    من متاسفانه خونه نبودم الان تازه دارم نمایشا رو میبینم بشدت از تریلر گیرز خوشم اومد بنظرم راحت میتونه بهترین گیرز تا به الان باشه. البته با توجه به سلیقه من. بشدت با وایبی که از بازی میگیرم حال میکنم
    [/QUOTE]
    GEARS 5 در این نمایشگاه بعنوان بهترین بازی ایکس باکس انتخاب شد

  2. من متاسفانه خونه نبودم الان تازه دارم نمایشا رو میبینم بشدت از تریلر گیرز خوشم اومد بنظرم راحت میتونه بهترین گیرز تا به الان باشه. البته با توجه به سلیقه من. بشدت با وایبی که از بازی میگیرم حال میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا