اخبار بازی

خبری از پرداخت درون برنامه‌ای در بازی Gears Tactics نیست

بازی Gears Tactics

در جریان مراسم The Game Awards سرانجام تاریخ انتشار بازی Gears Tactics با نمایش تریلری اعلام شد. این اثر اسپین‌آف از مجموعه Gears of War یک بازی استراتژی نوبتی بوده که شخصیت‌های مثبت و منفی را به شیوه کاملا متفاوتی به جان هم می‌اندازد. ظاهرا پلیر در این بازی از شر پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم در امان خواهد بود زیرا به گفته تیم توسعه‌دهنده در استودیو The Coalition و استودیو Splash Damage این عنوان قصد دارد یک تجربه تک‌نفره باشد.

راد فرگوسن رئیس استودیو The Coalition در توییتر تایید کرد که Tactics عنوانی با تمرکز روی بخش تک‌نفره است. همان‌طور که در تریلر اعلام تاریخ عرضه بازی Gears Tactics نشان داده شد آیتم‌های تزئینی قابل بازشدن بسیاری برای اضافه کردن به کاراکترتان وجود دارد. با این حال فرگوسن اظهار کرد که تمامی این موارد در بازی قابل بازشدن بوده و خبری از هیچ گونه پرداخت درون برنامه‌ای نیز در آن نخواهد بود.

باید منتظر ماند و دید تیم توسعه‌دهنده برروی تصمیم خود خواهند ماند و یا در آینده سیستمی مشابه به پرداخت درون برنامه‌ای به آن اضافه خواهند کرد. در هر صورت این عنوان در تاریخ 28 آپریل 2020 برابر 9 اردیبهشت 99 برای کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا