اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

مراحل ساخت نسخه کنسولی بازی Gears Tactics به پایان رسید

مایکروسافت با انتشار پستی در Xbox Wire اعلام کرده که نسخه کنسولی بازی Gears Tactics گلد شده است.

بازی Gears Tactics

در غیاب Halo Infinite، بازی Gears Tactics به یکی از بازی‌های بزرگ انحصاری مایکروسافت در روز عرضه کنسول‌های ایکس باکس سریز اکس و اکس باکس سریز اس تبدیل شده است. حالا امروز مشخص شده که مراحل ساخت بازی به اتمام رسیده و به اصطلاح گلد شده است. گلد شدن به این معناست که دیسک نهایی بازی برای تولید انبوه فرستاده شده است. این خبر بسیار خوبی است چرا که نشان می‌دهد خبری از تاخیر نخواهد بود.

در کنار این خبر، ایکس باکس اعلام کرده است که یازده اچیومنت جدید که جمعا چهارصد امتیاز دارند به بازی اضافه خواهند شد. کاربران ایکس باکس در روز عرضه بازی می‌توانند به سراغ کسب این یازده اچیومنت بروند و بازیکنان PC پس از عرضه بروزرسانی بزرگ دهم نوامبر به آن‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد. همچنین اگر تا قبل از چهارم دسامبر به تجربه Gears Tactics بپردازید، یک پک کاراکتر Cole با زره Thrashball دریافت خواهید کرد.

بازی Gears Tactics هم‌اکنون برای PC در دسترس است و در تاریخ دهم نوامبر برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز اکس و ایکس باکس سریز اس عرضه خواهد شد. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، نقد Gears Tactics را در بازی‌سنتر بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا