اخبار بازی

Gears of War :Epic کلیشه‌ای شده چون همه از آن کپی می‌کنند

 src=https://upload.tehran98.com/img1/vpodndzas7lr2f9v79v1.jpg /></div><p> Chris Perna کارگردان هنری استدیو Epic Games سازنده سری Gears of War در گفتگویی جدید بیان کرده است:<br/> "بخاطر سبک و اتسفری که Gears of War داشته است، در این سبک بازی‌ها تکراری می‌بینم که کپی از Gears of War است. این کپی‌ها طوری در بین بازی‌ها رواج پیدا کرده است که کلیشه‌ای شده‌اند."</p><p> <br/> Chris Perna ادامه داد:<br/> "من فکر می‌کنم اکثر کلیشه‌ها از تقلید بوجود می‌آیند، چرا که وقتی Gears of War برای اولین بار تولید و عرضه شد اتمسفر خاصی داشت. او توضیح داد که هیچ بهانه‌ای وجود ندارد، GeOW یک بازی فوق العاده بود. سپس همه از ایده‌های ما تقلید کردند و فروشگاه‌ها پر از عناوین تقلید کننده و کلون از Gears of War شدند و به اصل این بازی ضرر رساندند. حال Epic بدون این که برای خود مشکل ایجاد کند به سادگی قادر است تصاویر هنری و بصری خوبی مثل نسخه اول Gears of War را بسازد."</p><p> از این دست کپی‌های کلیشه‌ای می‌توان به بازی شوتر Tecmo یعنی Quantum Theory و Inversion بازی استدیو Saber Interactive که الهام گیری نامناسبی از سری Gears of War داشته‌اند اشاره کرد، حتی نتوانسته‌اند یک کپی خوب از بازی را بسازند.</p><p> <br/>  او همچنین افزود:<br/> "سیستم رنگ بندی در موتور استدیومان را ارتقا دادیم، همچنین خود انجنین و سیستم نورپردازی را نیز یک سطح ارتقا دادیم. ما تمام فناوری‌های خودمان را در Gears of War 2 به نسخه سوم بازی منتقل کردیم. Gears of War 3 رنگ بندی زیادی داشت چرا که سیستم رندرینگ بازی را ارتقا دادیم و همینطور بخش نورپردازی و روشنایی موتور را بهبود بخشیدیم. رنگ‌ها باعث شدند سیستم نورپردازی بازی بیشتر به چشم بیاید و بهتر عمل کند. Gears of War: Judgment این سری را یک قدم به جلو می‌برد و آینده‌ای بهتر را برای سری رقم می‌زند. ما قابلیت‌های زیادی را در سیستم رندرینگ بازی قرار دادیم که باعث می‌شود در جلوه‌های آتش موارد خوب و زیبایی خواهیم دید و دیگر مثل سابق نخواهد بود. خب ما سیستم رنگ بندی موتور استدیو را تا حد زیادی ارتقا دادیم، طوری که رنگ‌های زیادی هنوز حالت خود را حفظ کرده‌اند. اول از همه ما بیشتر موارد را تجزیه و تحلیل و پردازش می‌کنیم، وقتی این کار را انجام دادیم شاهد تصاویر بصری پیشرفته و سینمایتک بهتری بودیم. طوری که Gears of War: Judgment یکی از بهترین گرافیک‌های این سری را دارا است."</p><p>	People Can Fly به کمک Epic Games به تازگی ساخت عنوان Gears of War: Judgment را به پایان رسانده است. Gears of War: Judgment به صورت انحصاری برای Xbox 360 با استفاده از موتور ارتقا یافته Unreal Engine 3.5 در تاریخ 19 مارس 2013 عرضه می‌گردد.<br/>  </p><p><a class=om-news-src href=http://www.oxm.co.uk/50561/epic-gears-of-war-only-seems-stereotypical-because-people-copied-our-look/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=مهدی1391-12-10

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا