اخبار بازی

Gears of War 4 یک نمایش گرافیکی 60 فریمی بر روی Xbox One خواهد بود

طبق گفته «راد فرگوسن» رییس استدیو «کوالیشن» سازنده «Gears of War 4»، این عنوان یک نمایش گرافیکی بر روی Xbox One خواهد بود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

فرگوسن طی محاسبه اخیر خود در جدیدترین شماره از نشریه رسمی ایکس‌باکس (OXM) در رابطه با ویژگی‌های بصری GeoW 4 چنین توضیح داد:

 

«ارائه تجربه 60 فریمی برای بخش چند نفره Gears of War Ultimate Edition (اولتیمیت ادیشن) به ما چیزهای زیادی در مورد آنچه که مفهوم یک فرهنگ 60 فریمی در تیم است را آموخت و حال ما در پی به کاری گیری این تجربیات در GeoW 4 هستیم.»

 

همچنین فرگوسن اشاره می‌کند که دستیابی به 60 فریم در ثانیه، موضوعی نیست که تنها با وجود اولتیمیت ادیشن بر روی ایکس‌باکس وان میسر شده باشد و عنوان دیگر انحصاری، «Halo 5: Guardians» نیز به این مهم دست یافته است.

تهیه کننده عناوین پیشین سری در «اپیک گیمز» اذعان داشت که از دید وی، با توجه به کیفیت گرافیکی GeoW و نقل مکان کردن فرانچایز به سخت افزار جدید، تاریخ در حال تکرار شدن است.

 

«همان طور که شماره اول GeoW یک نمایش بصری [خیره کننده] برای ایکس‌باکس 360 به شمار می‌رفت، GeoW 4 نیز یک نمایش گرافیکی برای کنسول ایکس‌باکس وان خواهد بود.»

 

Halo 5: Guardians برای دستیابی به 60 فریم بر ثانیه، از سیستم رزولوشن پویا استفاده کرد، حال باید دید که کوالیشن با GeoW 4 برای دستیابی به این مهم چه برنامه‌ای دارد. لازم به یادآوری است که نسخه بتای بازی برای کسانی که نسخه‌های اولیه اولتیمیت ادیشن را خریداری کرده‌اند، مدتی قبل از عرضه بازی اصلی در دسترس خواهد بود.
Gears of War 4 پاییز امسال به شکل انحصاری برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا