اخبار بازی

Gears of War 4 کاور ماه آوریل مجله گیم‌اینفورمر خواهد بود

کاور مجله «گیم‌اینفورمر» برای ماه آوریل مشخص شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

جلد شماره بعدی گیم‌اینفورمر را عنوان مورد انتظار «Gears of War 4» پوشش خواهد داد.
اوایل سال 2014 میلادی بود که مایکروسافت تمام حقوق مربوط به سری GeoW را از استودیو خالق آن یعنی «اپیک گیمز» خریداری کرد و ساخت نسخه‌ای جدید بر اساس این فرانچایز را به استودیو تازه تاسیس خود، «کوالیشن» سپرد. خوشبختانه رهبری تیم ساخت به دستان توانای «راد فرگوسن» سپرده شد، شخصی که سال‌ها سابقه فعالیت بر روی نسخه‌های مختلف GeoW را در کارنامه خود دارد.
پس از معرفی بازی در E3 2015، اطلاعات قابل توجهی از بازی ارائه نشد، حال گیم‌اینفورمر با سفر به دفتر رسمی استودیو کوالیشن در ونکوور کانادا سعی کرده تا مطالب جدیدی را درباره بازی در اختیارمان قرار دهد و طرفداران را از جهان «سرا» (محل رویداد سه‌گانه GeoW) و اتفاقات پس از GeoW 3 مطلع سازد، کمی از تاریخچه استودیو صحبت کند و به مواردی چون اسلحه جدید و سیستم کاور گیری بپردازد.
در شماره بعدی مجله گیم‌اینفورمر، مربوط به ماه آوریل، 14 صفحه به GeoW 4 اختصاص داده شده است تا  هدف تیم توسعه برای دستیابی به آنچه که یک عنوان GeoW واقعی نیاز دارد را روشن سازد. در این مطلب با راد فرگسون و دیگر اعضای کوالیشن صحبت شده است تا مشخص شود که آن‌ها چگونه داستان GeoW 4 را 25 سال پس از وقایع سری قبلی روایت خواهند کرد، زمانی که دنیای بازی توسط طوفانی سهمگین ویران شده و این تغییر جوی به طور کلی میدان نبرد را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است.
کوالیشن طرفدار سر سخت نسخه اول سری GeoW است، پس گیم‌اینفورمر بخشی از گفت‌و‌گو را به هدف بازی برای بازگرداندن اتمسفری تاریک و تِمی وحشت‌آور اختصاص داده است.
همچنین در این مطلب بخشی هم درباره سه شخصیت بازی وجود خواهد داشت که 2 تن از آن‌ها به صورت همکاری 2 نفره قابل بازی هستند و از طرفی مواردی نیز در مورد مکانیزم جدید حملات نزدیک در بازی آورده شده است.
شما می‌تواند طرح کاور ماه آوریل گیم‌اینفورمر را ملاحظه بفرمایید:

 

 src=https://media1.gameinformer.com/filestorage/CommunityServer.Components.SiteFiles/imagefeed/featured/microsoft2016/gears-of-war/gears4/cover-234/cover-610.jpg style=

برای اطلاع از آنچه که توسط گیم‌اینفورمر پیرامون Gears of War 4 در مجله ماه آوریل پوشش داده شده است، بازی‌سنتر را دنبال کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا