اخبار بازی

Gears of War 3 امسال بیشترین منتظر را دارد

آماری که سازمان تحقیقاتی Ipsos با پرسش از 1000 گیمر در آمریکا و انگلستان به دست آورده نشان می دهد عنوان Gears of War 3 بیشترین تعداد منتظر در هر دو منطقه را دارد. 

همانطور که در جدول مشاهده می شود، تفاوت های آشکاری بین آمریکا (US) و انگلستان (UK) وجود دارد، اما این عنوان Gears of War 3 است که در هر دو منطقه مقام اول را کسب کرده و با 521 نفر، ظاهرا بیشترین تعداد منتظر را دارد که نشان می دهد باید لانچ بزرگی در پاییز امسال داشته باشد. 

Nick Williams مدیر مسئول این آمار گفت: "بر اساس آماری که به دست آمده، سونی با 3 عنوان در 10 تای اول و 5 عنوان در 25 تای اول وضعیت بسیار خوبی دارد. مایکروسافت با اینکه عنوان اول را در اختیار دارد، اما تنها دو بازی از آنها در 10 تای اول قرار دارند و نینتندو نیز فقط The Legend of Zelda: Skyward Sword را در 25 رده اول در اختیار دارد." 

او اضافه کرد: " در حالی که کینکت برتری کمی نسبت به Move در جنگ موشن کنترلرها دارد، سونی لیست وسیعی از نرم افزارهای انحصاری مختلف در سال 2011 را تدارک دیده که ممکن است دوباره بازار UK را بدست آورد. بر اساس آمار، دو بازی اخیرا منتشر شده Gran Turismo 5 و LittleBigPlanet 2 توسط گیمرهای انگلستان خیلی خوب مورد استقبال قرار گرفتند و عرضه Killzone 3 هم احتمالا موفقیت Playstation 3 در سال 2011 را افزایش می دهد."

 

02_17_2011_10_02_22___

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا