اخبار بازی

Gears of War 2، تا حدی رمانتیک نیز بود

وقتی که بازی Gears of War برای اولین بار در روی کنسول 360 عرضه شد، طرفداران زیادی بدست اورد زیرا بازی‌ای خشک و خشن بود که در آن مردان داستان به جنگ را لوکاست‌ها می‌رفتند اما گروه سازنده به دنبال این بودند که جزییات بیشتری را وارد داستان کنند و ان‌را جذاب‌تر کنند. بیشتر فیلم‌های اکشن، حتی به مقدای کمی هم که شده، بار رمانتیک و احساسی دارند و دلیلی ندارد که بازی‌های اکشن، نتوانند از این قانون پیروی کنند.
وقتی که دنباله این بازی ساخته شد، عناصر رمانتیکی به بازی اضافه شد که در مورد سربازی به نام DOM بود که در طی حمله لشکر لوکاست‌ها، همسرش ماریا را گم کرده بود. کلیف بیلزینسکی در این مورد می‌گوید:

” من در واقع می‌خواستم که این موضوع را در GeOW1 بگنجانم. اما در ان زمان ما مطمئن نبودیم که بتوانیم این داستان را بصورت درست و آنطور که باید و شاید، بیان کنیم. همچنین فرصت انجام این‌کار را نیز نداشتیم. تنها چیزی که ما توانستیم در ان زمان در بازی قرار دهیم، یک خال‌کوبی روی بازوی DOM بود و همچنین اشارات کوچکی به اینکه او می‌داند که کسی منتظرش است. ما برای اینکه این موضوع را در راس خط داستانی GeOW2 قرار دهیم، در صحنه شروع بازی می‌بینیم که او در حال نگاه کردن به تصویری از خودش و همسرش می‌باشد”.

” پروژه واقعا سختی است و من فکر می‌کنم که ما کاری تحسین ‌برانگیزی را انجام دادیم. به نظر شما شبیه به رمان‌های Nicholas Sparks شده؟ نه، نشده. ولی بهرحال قلب انسان ممکن است کمی به خاطرش بتپد”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا