اخبار بازی

Gears of War یک فیلم واقعی خواهد بود

Chris Morgan، نمایشنامه نویس فیلم GeOW در مصاحبه با MTV در مورد وضعیت فیلم می‌گوید:” ما داستان اصلی فیلم در مورد Emergence Day ساخته‌ایم. روزی که لشکر عظیم لوکاست‌ها از پناهگاه‌های زیرزمینی خود به سمت انسان‌ها حمله می‌کنند. البته این خط داستانی هنوز از سوی Epic تایید نشده. من قبلا شایعاتی شنیده بودم که این فیلم دنباله‌ای از داستان بازی است. من می‌خواهم‌ بگویم چیز‌هایی در بازی هست که ممکن است به عنوان دنباله‌ا‌‌ی برای بازی حساب شوند ولی کل فیلم اینطور نخواهد بود”.

او اضافه می‌کند:” ما می‌خواهیم که این فیلم بسیار خشن و در عین حال کاملا واقعی و باورپذیر باشد. برای ما استفاده از دو کاراکتر محبوب مارکوس فینیکس و دامینیک سانتیاگو بسیار هیجان انگیز است و من مشتاقم که همین امروز فیلمنامه را تمام کنم. به شهر خود نگاه کنید و فرض کنید که لوکاست‌ها شورش کرده‌اند. این همان چیزی‌ست که من می‌خواهم به تصویر بکشم”.

او می‌گوید که برای ساخت این فیلم تا انجایی که ممکن باشد از تکنیک‌های فیلم‌برداری در مقابل پرده سبز و ویدئو‌های CG دوری‌خواهند کرد و سعی می‌کنند که برای به تصویر کشیدن غول‌های عظیم و لوکاست‌ها از افکت‌های کامپیوتری استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا