اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

استودیوی The Coalition یک دموی تکنیکی آنریل انجین 5 را در GDC 2021 نمایش می‌دهد

سازندگان سری Gears of War در GDC امسال حضور پررنگی خواهند داشت و حال کوالیشن برخی از برنامه‌های خود برای این رویداد را اعلام کرده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیوی The Coalition

مدتی پیش استودیوی The Coalition تأیید کرده بود که توسعه عناوین جدید خود را با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 پیش خواهد برد و به‌همین دلیل پروژه‌های بعدی این استودیو به این زودی‌ها معرفی نمی‌شود. کوالیشن بابت خبره بودن در استفاده از آنریل انجین 4 شهرت دارد، اما در رویداد GDC امسال می‌توانیم ببینیم که این سازنده با آنریل انجین 5 قادر به انجام چه کارهایی خواهد بود.

طبق اعلام این استودیو، در این رویداد یک دموی تکنیکی به‌نام Alpha Point نمایش داده خواهد شد که بر روی کنسول ایکس باکس سری ایکس اجرا می‌شود. این دمو جهت ارزیابی آنریل انجین 5 خلق شده و بر روی «کارکرد درونی سیستم‌‌های بصری جدید UE5» تمرکز دارد.

این دمو توسط کیت رینر و کالین پنتی که به‌ترتیب کارگردان فنی و کارگردان هنری فنی کوالیشن هستند، ارائه می‌شود. گفته شده که سخنرانی GDC آن‌ها موارد مختلفی از جمله یادگیری‌های اعضای تیم در حین ساخت نانیت-رزولوشن و گنجاندن آن‌ها در یک سناریوی کاملا ریل-تایم با تکنولوژی Lumen و Virtual Shadow Maps (سایه‌های مجازی مپ) را شامل می‌شود.

علاوه بر این، بررسی‌های مربوط به پرفورمنس و حافظه کنسول Xbox Series X و Xbox Series S نیز توسط کوالیشن به اشتراک گذاشته می‌شود. در پایان نیز اشاره شده این استودیو یافته‌های ابتدایی خود در خصوص ساخت شخصیت‌های نسل بعدی و ادغام با برنامه MetaHumans را همراه با یک دمو از تست یک شخصیت نسل بعدی بر روی ایکس باکس سری ایکس، بازگو خواهد کرد.

رویداد GDC 2021 از تاریخ 19 تا 23 جولای (28 تیر تا 1 مرداد) به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. دموی ساخته شده توسط کوالیشن در روز 29 تیر نمایش خواهد یافت. مطابق شایعات، این استودیو قبل از نسخه جدید سری Gears، یک بازی کوچک‌تر را جهت آشنایی بیشتر با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 منتشر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا