اخبار بازی

سازندگان بازی Gears 5 از احتمال ساخت یک IP جدید می‌گویند

گرچه سری بازی‌های Gears of War توسط کمپانی «اپیک گیمز» خلق شده، اما شرکت «مایکروسافت» حق انتشار این عنوان را خرید و وظیفه‌ی ادامه دادن این مجموعه را به استودیو تازه تاسیس خود یعنی The Coalition محول کرد. همانطور که استودیو 343 برای ساخت بازی‌های مختلف مربوط به دنیای «هیلو»، و استودیو Turn 10 فقط در ساخت سری بازی‌های Forza Motorsport نقش داشته‌اند. اما این‌بار سوال دیگری داریم، آیا این استودیوها همیشه تنها روی همین سری بازی‌ها کار خواهند کرد؟

بازی Gears 5

اخیرا طی مصاحبه‌ای با وبسایت IGN، رئیس استودیو The Coalition یعنی آقای «راد فرگوسن» گفت: «هیچ چیز غیرممکن نیست. هرچند هدف اصلی استودیو ما ساخت عناوین متعدد در دنیای Gears می‌باشد و در حال حاضر با وجود سه بازی از این سری (Gears 5، Gears Tactics و Gears POP) به قدر کافی درگیر هستیم، اما تیم ما صرفا محدود به انجام این کار نیست.»

او ادامه میدهد: «ما Coalition هستیم، حتی اسم استودیو هم اشاره به دنیای «گیرز» دارد. در ابتدا ما به استودیوهای 343 Industries و Turn 10 نگاه و به نوعی از آن‌ها الگوبرداری کردیم. پس ما استودیویی محسوب می‌شویم که تمام تمرکزمان معطوف یک سری بازی شده، اما این مسئله به این معنا نیست که هیچ کار دیگری بجز «گیرز» انجام نخواهیم داد.»

«ما به آینده نگاه می‌کنیم و چشم‌اندازهای جلوتر را می‌بینیم. یکی از نکات اصلی در مورد نگهداری استعدادها و افراد خلاق در استودیو این است که چیزهای جدید امتحان کنید. ولی در حال حاضر، واقعا زمان تمرکز روی Gears است.»

بازی Gears 5 در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) برای Xbox One و PC عرضه خواهد شد. آیا این عنوان برای کنسول نسل بعد مایکروسافت که با نام رمز Xbox Scarlett شناخته می‌شود هم عرضه خواهد شد؟ فرگوسن می‌گوید هنوز برای اظهار نظر در این مورد زود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا