اخبار بازی

الهام کمپین داستانی بازی Gears 5 از عناوین جهان باز

بازی Gears 5

کمپین داستانی بازی Gears 5 در مقایسه با بخش چندنفره آن تاکنون سهم کمتری از بازاریابی این اثر را داشته و در حالی که بسیاری از حالت‌ها و بخش‌های قسمت چندنفره به نمایش گذاشته شده اما بخش داستانی و تک‌نفره چندان به نمایش گذاشته نشده است. با این حال سازندگان بازی پیش از این تاکید کرده بودند که نسخه پنجم از هر نظر نسبت به عناوین قبلی بزرگ‌تر و بازتر خواهد بود و اکنون نیز رئیس استودیو The Coalition اظهار کرده که این محصول مورد انتظار آن‌ها الهام بسیاری از بهترین بازی‌های جهان باز گرفته است.

راد فرگوسن رئیس استودیو The Coalition در گفتگو با وبسایت گیم‌اسپات توضیح داد که کمپین داستانی بازی Gears 5 به صورت یک بازی جهان باز نیست اما به بسیاری از عناوین جهان باز اشاره کرد که نسخه پنجم سری Gears of War از آن‌ها بهره گرفته است. خوشبختانه تیم سازنده در جمع اعضای خود، افرادی را داشته که روی این بازی‌های جهان باز پیش از این کار کرده‌اند و بنابراین می‌توانستند از آن‌ها برای مسیر پیشبرد بازی کمک بگیرند.

موارد بسیاری وجود داشت که باید از آن‌ها سر در می‌آوردیم. خوشبختانه ما در تیم خود افرادی را در اختیار داریم که پیش از این در تیم‌ سازنده بازی‌های Assassin’s Creed و Far Cry حضور داشتند و روی چنین ژانر بازی‌هایی کار کردند. هم‌چنین ما می‌دانستیم که نمی‌خواهیم یک Red Dead یا Far Cry یا Ghost Recon دیگر باشیم. تنها می‌خواستیم به درک این موضوع برسیم که چگونه می‌توان این بازی را به حالتی طراحی کرد که بازتر و گسترده‌تر باشد بدون اینکه بخواهیم چنین کاری را در سطح عناوین یوبی‌سافت انجام دهیم. چرا که ژانر بازی ما اصلا اینگونه نیست. ما تنها می‌خواستیم از بازی‌هایی که دوست داریم الهام بگیریم و به پلیرها آزادی و قدرت انتخاب بدهیم.

بازی مورد انتظار Gears 5 در تاریخ 10 سپتامبر 2019 برابر 19 شهریور 98 برای کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوترهای خانگی عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا