اخبار بازی

بازی Gears 5 در هنگام عرضه دارای بخش بتل رویال نخواهد بود

بازی Gears 5

در حالی که بسیاری از عناوین بزرگ مثل Call of Duty و Battlefield، بتل رویال را وارد ساختار خود کرده و به بخش‌های گیم‌پلی اضافه کرده‌اند ظاهرا بازی Gears 5 قصد چنین چیزی را حداقل در زمان انتشار ندارد.

رایان کلون (Ryan Cleven) کارگردان بخش چندنفره در گفتگو در با وبسایت گیم‌اسپات اظهار کرد Gears 5 در هنگام انتشار دارای بخش بتل رویال نخواهد بود. به گفته ایشان، استودیو The Coalition خود از طرفداران بزرگ بتل رویال محسوب می‌شود. اما آن‌ها می‌خواهند مطمئن باشند که این بخش به صورت معناداری به فرنچایز Gears ملحق می‌شود. به‌علاوه افزود تیم سازنده به نظرات و بازخوردهای مخاطبین گوش خواهد داد تا موارد و حالت‌های گیم‌پلی که باید پس از انتشار به بازی اضافه شود را در نظر بگیرند.

مدتی پیش بود که راد فرگوسن (Rod Fergusson) رئیس استودیو The Coalition در صحبت با IGN توضیح داده بود که آن‌ها نمی‌خواهند لزوما به دلیل همراه شدن با موج ایجاد شده، ساختار بتل رویال را وارد بازی خود کنند. در همین حال کلون هم گفته بود که به عنوان یکی از طرفداران ژانر بتل رویال، مایل است تا آن را در مجموعه Gears of War مشاهده کند اما قرار دادن گیم‌پلی و مبارزات نزدیک و محدود Gears در ساختار بتل رویال که شامل محیط‌های بزرگ و برخوردهای لحظه‌ای است، امری دشوار محسوب می‌شود. اگرچه وقوع آن غیرممکن نیست اما انجام صحیح آن نیازمند تمرکز و دقت فراوان است.

بازی Gears 5 در تاریخ 10 سپتامبر 2019 برابر با 19 شهریور 98 برای کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوترهای خانگی منتشر می‌شود. ناگفته نماند در حالی که اولین تست تکنیکی بخش چندنفره Versus هفته گذشته برگزار شد دومین مورد آن قرار است از تاریخ 26 جولای آغاز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا