اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

استودیوی The Coalition پروژه‌های آینده خود را با آنریل انجین 5 توسعه می‌دهد

خالقان بازی Gears 5 یعنی کوالیشن به‌تازگی اعلام کرده‌اند که جهت خلق عناوین نسل بعدی، منابع خود را به موتور گرافیکی آنریل انجین 5 انتقال می‌دهند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیوی The Coalition

در چند هفته اخیر شایعات مختلفی پیرامون استودیوی The Coalition منتشر شده؛ از کمک کردن این استودیو به توسعه Halo Infinite گرفته تا ساخت Gears 6 و یک بازی جدید دیگر. حال این استودیو در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرده که “چندین پروژه جدید در سال‌های آینده” را با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 توسعه می‌دهد.

هر چند این بدین معنا نیست که پروژه‌های ذکر شده به‌زودی معرفی خواهند شد. کوالیشن در بخشی از پستی که منتشر کرده می‌نویسد: ” انتقال یافتن به انجین جدید تعهد بزرگی را می‌طلبد، بنابراین ما می‌خواهیم به‌طور شفاف بگوییم که ما برای مدتی پروژه یا عنوان جدیدی را معرفی نخواهیم کرد.”

پیش‌تر از میان استودیوهای داخلی شرکت مایکروسافت، Ninja Theory و InXile Entertainment اعلام کرده بودند که از موتور گرافیکی آنریل انجین 5 استفاده می‌کنند و حال کوالیشن نیز به این لیست اضافه می‌شود. کوالیشن همچنین عنوان کرده هنگامی که زمان درست فرا برسد، آنچه که بر روی آن کار می‌کرده را به طرفداران نشان می‌دهد.

در خصوص آینده Gears 5، سازندگان تأیید کردند که پشتیبانی از این عنوان را ادامه می‌دهند. گرز 5 آپریشن‌های 7 و 8 را دریافت خواهد کرد که شخصیت‌ها، مپ‌ها و رویدادهای ویژه جدیدی را در بر خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا