اخبار بازی

جزئیات محتویات رایگان بخش چندنفره بازی Gears 5 پس از انتشار

بازی Gears 5

چیزی به عرضه بازی Gears 5 نمانده است. اثری که شرکت مایکروسافت و سازندگان آن در استودیو The Coalition از آن به عنوان بزرگ‌ترین نسخه این مجموعه یاد می‌کنند. در حالی که بخش تک‌نفره یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی بوده که سهم زیادی از تمرکز و توجه توسعه‌دهندگان را هم به خود اختصاص داده اما این بخش چندنفره بازی Gears 5 است که سبب می‌شود مخاطبین و گیمرها همواره برای تجربه بیشتر و مجدد بازی بازگردند.

اکنون استودیو The Coalition جزئیات محتویات رایگان بخش چندنفره بازی Gears 5 را برای بعد از عرضه آن به اشتراک گذاشته است. این محتویات بخش چندنفره که سازندگان بازی آن را Operations خطاب می‌کنند شامل حالت‌های جدید بازی، ویژگی‌ها، نقشه‌ها، شخصیت‌ها و چالش‌های تازه می‌شود. محتویات Operations به مدت سه ماه طول می‌کشد و برای تمامی کاربران به صورت رایگان عرضه می‌شود. اما این سه‌ ماه پایان ماجرا و پشتیبانی سازندگان نبوده و توسعه‌دهندگان برای Operations 2 هم برنامه‌های دیگری خواهند داشت.

بازی Gears 5 از تاریخ 10 سپتامبر برابر 19 شهریور برای پلتفرم‌های Xbox One و کامپیوترهای خانگی در دسترس قرار می‌گیرد. متوسط امتیاز بازی در وبسایت متاکریتیک هم‌اکنون از 44 نقد برابر 85 است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا