اخبار بازی

گروه Gearbox Publishing به Arc Games تغییر نام داد

به عنوان بخشی از قراردادی که باعث شد Gearbox Entertainment به Take-Two Interactive فروخته شود، گروه Embracer انتشارات Gearbox را همراه با بازی هایی مانند Remnant و Remnant 2، Neverwinter، Have a Nice Death و Star Trek Online حفظ کرد. استودیو Gearbox بعد از ظهر دوشنبه از طریق شبکه های اجتماعی خبر تغییر نام خود را اعلام کرد. در حالی که این نام ممکن است جدید باشد، اما انتظار می‌رود که ناشر مستقر در سانفرانسیسکو بدون تغییر سیاستهای قبلی به راه خود ادامه دهد. Arc قصد دارد به انتشار بازی‌های مستقل ادامه دهد و در عناوینی که قبلاً تحت عنوان Gearbox منتشر شده بودند مشارکت داشته باشد.

Arc Games در پسنی در شبکه اجتماعی خود گفت: ما همان تیم گیمرهای پرشور هستیم که فرنچایزهای محبوب زیادی را برای شما به ارمغان آوردیم. ما میخواهیم تا عناوین هیجان‌انگیزتری مانند Gigantic: Rampage Edition، Hyper Light Breaker و بازی‌های دیگر را برای سال 2025 و پس از آن را معرفی کنیم.

در روز چهارشنبه مراسم Triple i Initiative برگزار خواهد شد که بیش از 30 بازی در طول این رویداد 45 دقیقه‌ای نمایش داده می‌شود. در این رویداد بازیهای مستقل زیادی نمایش خواهند داشت. Arc Games هم در این مراسم حضور خواهد داشت و قرار است عناوینی از این استیودیو نمایش داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا