اخبار بازی

Gareth Wilson: سبک ریسینگ به نسل بعد نیازمند است

طراح ارشد قبلی استودیو Bizzare آقای Gareth Wilson اعتقاد دارد ژانر ریسینگ به سخت افزار جدید برای پیشرفت نیاز دارد تا دوباره به دوران سابق خودش برگردد.

آقای Wilson سازنده Blur که در حال حاضر مدیر طراح Sonic & Sega All-Stars Racing Transformed در Sumo Digital می‌باشد در مصاحبه‌ای با OXM بیان کرد:

"زمانی که کنسول‌های جدید وارد بازار می‌شوند، سبک ریسینک همیشه در آن هنگام خوب عمل می‌کند و همچنین فیزیک و گرافیک در این ژانر بهبود می‌یابد، اما هرچقدر به پایان چرخه کنسول‌ها نزدیک می‌شویم بالا بردن جذابیت این سبک بسیار سخت است. زیرا اگر شما Dirt 1 را دارید آیا به Dirt 3 احتیاج دارید؟ اگر شما Project Gotham Racing 3 را دارید آیا به Project Gotham Racing 4 نیاز دارید؟ من زیاد مطمئن نیستم."

Wilson می‌گوید: "سبک ریسینگ بیشتر از هر سبکی در دنیای بازی‌ها واقعا به تکنولوژی متکی است." او یکی از عنوان‌های لانچ Xbox 360 یعنی Project Gotham Racing 3 را نام برد که در آن زمان توجه بسیاری از روزنامه نگاران را جلب کرده بود و بیان کرد که این اتفاق‌ها فقط در هنگام تغییر نسل رخ می‌دهد.

او ادامه داد: "پس ما با سخت افرازهای بعدی قادر خواهیم بود ویژگی‌های جدید به همراه نسلی دیگر از کیفیت را خلق کنیم. ابزاری در این نسل وجود دارد که می‌توان با آن کارهای زیادی کرد، کارهایی که در گذشته قادر به انجام آن نبودیم، و با ابزارهای بعدی ما می‌توانیم هرچیزی بسازیم تا نسبت به گذشته بسیار بهتر باشد. ژانر ریسینگ به ابزار جدید نیازمند است."

به نظر می‌رسد Wilson اعتقاد دارد که ریسینگ در این نسل بازی‌های خوبی خلق کرد که می‌توان Blur, Split/Second و Motorstorm را مثال زد، عناوین موفقی که به خاطر فروش کم ساخت ادامه آن‌ها مشکل است.

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا