اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

تاریخ عرضه بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition اعلام شد

راکستار بالاخره رسما اعلام کرد که بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در تاریخ 11 نوامبر (20 آبان) به‌صورت دیجیتالی و در تاریخ 6 دسامبر (15 آذر) به‌صورت فیزیکی عرضه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition

علاوه بر اعلام تاریخ عرضه، تریلر کوتاهی نیز منتشر شده که به‌خوبی بهبودهای بصری اعمال شده بر روی هر سه بازی GTA: Vice City، GTA 3 و GTA: San Andreas را نمایش می‌دهد. این کالکشن بر روی تمامی پلتفرم‌ها، با قیمت 60 دلار به‌فروش می‌رسد.

بهبودهای صورت گرفته در پکیج Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition تنها به جلوه‌های بصری ختم نمی‌شوند. در کنار تکسچرهای ارتقا یافته و بازسازی سیستم نورپردازی، گیم‌پلی هر سه بازی نیز در بخش‌های مختلفی مانند گان‌پلی و هدف‌گیری، پیشرفت‌هایی را به‌خود دیده است. سه‌گانه GTA بر روی کنسول‌های نسل نهم با رزولوشن 4K و 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و نسخه PC نیز از NVIDIA DLSS پشتیبانی می‌کند.

در همین حال، شرکت Rockstar اعلام کرده که نسخه بهبود یافته GTA: San Andreas از زمان عرضه بر روی سرویس Xbox Game قرار می‌گیرد. مشترکان PlayStation Now نیز در تاریخ 7 دسامبر (16 آذر)، نسخه بهبود یافته GTA 3 را دریافت خواهند کرد.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در تاریخ 20 آبان برای رایانه‌‌های شخصی (از طریق لانچر راکستار گیمز)، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر می‌شود. نسخه IOS و اندروید نیز در زمان نامشخصی از سال 2022 عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا