اخبار بازی

GameStop وارد حوزه انتشار بازی شد

«GameStop» فروشگاه معروف بازی و کنسول، وارد حوزه انتشار بازی شد و بخشی جدید برای انتشار بازی ایجاد کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

در اوایل امسال بود که GameStop با استدیو «Insomniac» برای انتشار بازی «Song of the Deep» قرار داد بست. حال به نظر می‌رسد این کمپانی درحال انتشار بازی‌های بیشتری است و بخش جدیدی به نام «GameTrust» را برای این منظور ایجاد کرده است.

GameTrust تا کنون با استدیوهای «Ready at Dawn»، «Tequila Works» و «Frozenbyte» سازنده‌های عناوین «The Order: 1886»، «Rime»، «Deadlight» و «Trine» قرار داد بسته است.

GameTrust وظیفه فروش و توزیع بازی‌های این استدیوها را برعهده دارد. لازم به ذکر است که توسعه دهندگان کنترل کامل بر روی چگونگی ساخت محصول خود خواهند داشت. همچنین «Mark Stanely»، معاون رییس توسعه داخلی GameStop اشاره کرد که GameTrust به صورت جداگانه از GameStop فعالیت خواهد داشت: «این بخش به حد زیادی نادیده گرفته شده است. صادقانه بگویم، درحال حاضر ما به عناوین با بودجه بیشتر از 15 میلیون دلار فکر نمی‌کنیم. بازی‌های کوچک‌تر مدنظر ما هستند و قصد عرضه این عناوین در تاریخ هایی از سال را داریم که بازی‌های بزرگ عرضه نمی‌شوند.»

Song of the Deep اولین بازی از این ناشر خواهد بود که در 12 جولای عرضه می‌شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا