اخبار بازی

GameStop : خبری از نسل جدید کنسولهای “Xbox 720 و PS4” تا سال “2014” نیست

نسل جدید کنسولهای 'Xbox 360 و PS3" چه زمانی خواهد بود ؟ کنسولهایی که در 6 سالگی خود به سر میبرند ، بسیار ضعیف و ناکارامد جلوه میکنند؛ و ان پتانسیل کافی برای ارائه یک بازی خوب به گیمرها را ندارند . حرف و حدیث های متعددی پیرامون امدن "PS4 و Xbox 720" به گوش میرسد ، یکی دیگر از این سخنها از سوی یکی از معتبر ترین سایتهای فروش بازی درامریکا یعنی "GameStop" امد . "این سایت در طی خبری اعلام نمود که پیش بینی میکند که تا سه سال اینده خبری از نسل جدید کنسولهای PS4 و Xbox 720 در بازار جهانی نشود" ،یعنی تا سال 2014 .

ابن سخنان در طی کنفرانسی که سایت "GameStop" با سرمایه گزاران خود در امریکا داشت، به صورت بیانه ای خوانده شد و در ادامه نیز این سخن که ، " مدیریت ، توقع امدن سخت افزارهای جدید را از سوی دو شرکت سونی و ماکروسافت تا سال 2014 را ندارد . ولی اگر نینتندو کنسول جدیدش یعنی Wii U را با موفقیت عرضه کند میتواند فشاری باشد بر دو شرکت سونی و ماکروسافت برای ارائه سخت افزارهای جدیدتر" .
"همچنین GameStop در اخر ابراز خرسندی خود از امدن کنسول دستی سونی یعنی PlayStation Vita بیان کرد و قیمت $249 ان را خوب و قابل دسترس برای گیمرها خواند" .

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا