اخبار بازی

رویداد Gamescom 2020 به‌طور آنلاین برگزار می‌شود

در بیانیه‌ای که اخیرا از طرف صفحه توئیتر Gamescom منتشر شد، رسما اعلام گشت که این رویداد امسال قرار است به‌طور آنلاین برگزار شود.

رویداد Gamescom 2020

در ماه‌های گذشته کمپانی‌های مختلفی خبر از کنسل شدن رویدادهای خود داده‌اند و یا اعلام کرده‌اند که برنامه‌های خود را به شکل آنلاین به نمایش خواهند گذاشت. پس از ممنوعیت برگزاری رویدادهای عمومی و بزرگ در آلمان، رویداد گیمزکام که معمولا هر سال در شهر کلن برگزار می‌شد نیز امسال شکل آنلاین و غیر حضوری به خود میگیرد.

تیم تدارکات گیمزکام در بیانیه منتشر شده، ضمن ابراز ناامیدی گفتند علی‌رغم اینکه تلاش‌های زیادی در ماه‌های اخیر صورت گرفته، اما بخاطر کاهش ریسک شیوع ویروس کرونا رویداد گیمزکام 2020 در کلن آلمان برگزار نخواهد شد. با اینحال، طرفداران همچنان می‌توانند این رویداد که شامل معرفی و نمایش‌های بزرگ است را به‌شکل آنلاین مشاهده کنند. همانند رویداد سال گذشته، انتظار می‌رود برنامه Opening Night Live که توسط آقای جف کیلی تهیه می‌شود نیز به عنوان مراسم افتتاحیه شب اول برگزار شود.

البته از آنجایی که مدتی پیش اعلام شده‌بود برگزارکنندگان به سرعت درحال توسعه زیرساخت‌های لازم برای برگزاری رویداد به شکل آنلاین هستند، شنیدن چنین خبری چندان دور ذهن نبود. هزینه افرادی که پیش از گسترش ویروس کرونا بلیط‌های رویداد امسال را خریداری کرده‌بودند به‌زودی پس داده خواهد شد. همچنین، در مورد شکل و شمایل جدیدی که این رویداد قرار است به خود بگیرد در هفته‌های آینده اطلاعات جدیدی منتشر می‌شود. Gamescom 2020 در اواخر ماه آگوست به شکل تمام دیجیتال برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا