اخبار بازی

نمایش افتتاحیه رویداد Gamescom 2021 دو ساعته خواهد بود

جف کیلی، مجری و تهیه‌کننده برنامه Gamescom Opening Night Live جزئیاتی را از افتتاحیه امسال گیمزکام اعلام کرده و گفته که طول مدت این برنامه، 2 ساعت خواهد بود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

رویداد Gamescom Opening Night Live

پس از به اتمام رسیدن E3 2021، حال به دیگر رویداد مهم دنیای بازی‌ها یعنی رویداد Gamescom نزدیک می‌شویم. در حالی که حدود سه هفته تا آغاز این رویداد باقی مانده، جف کیلی اعلام کرده که در برنامه افتتاحیه نمایشی 2 ساعته را خواهیم دید که شامل «بزرگ‌ترین بازی‌های فصل تعطیلات و پس از آن» می‌شود. نمایش افتتاحیه Gamescom Opening Night Live امسال در تاریخ 25 آگوست (3 شهریور) برگزار خواهد شد.

همانند سال گذشته، افتتاحیه امسال نیز به‌طور زنده و در قالبی کاملا دیجیتالی ارائه می‌گردد. تاکنون لیست بازی‌های حاضر در برنامه افتتاحیه اعلام نشده، اما کمپانی‌هایی مانند مایکروسافت، اکتیویژن، 505 گیمز، باندای نامکو، یوبیسافت، الکترونیک آرتز و بتسدا حضور خود در رویداد اصلی گیمزکام 2021 را تأیید کرده‌اند.

سال گذشته مواردی مانند دموی گیمپلی Ratchet & Clank: Rift Apart، نسخه دوم Little Nightmares، معرفی فصل دوم Full Guys و همچنین نمایش‌هایی از عناوین Scarlet Nexus و Call of Duty: Black Ops Cold War را در برنامه افتتاحیه گیمزکام شاهد بودیم. شما انتظار دیدن چه عناوینی را در رویداد امسال دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا