اخبار بازینمایشگاه گیمزکام

رویداد Gamescom 2021 در تابستان امسال باز می‌گردد

به‌تازگی برگزارکنندگان Gamescom اولین جزئیات این رویداد را اعلام کرده‌اند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

رویداد Gamescom

گفته شده که فرم برگزاری رویداد Gamescom 2021 بر خلاف سال گذشته، ترکیبی از حضوری و دیجیتالی خواهد بود. افراد حاضر در رویداد قادر خواهند بود تا دموی بازی‌های مختلفی را در محل برگزاری امتحان کنند. همچنین رقابت‌های Esport و مسابقات مربوط به کازپلی‌ها نیز بخشی از رویداد Gamescom امسال خواهند بود. البته که تأیید شده تعداد افراد حاضر در رویداد نسبت به سال‌های گذشته کاهش خواهد یافت.

علاوه بر این، آقای جف کیلی همانند دو سال اخیر تهیه‌کننده و مجری برنامه Gamescom Opening Night Live خواهد بود. این برنامه که شامل معرفی بازی‌های جدید و ارائه اطلاعات بیشتر از بازی‌های از قبل معرفی شده می‌شود، در تاریخ 24 آگوست (2 شهریور 1400) برگزار خواهد شد. در حال حاضر جزئیات چندانی از بازی‌های حاضر در این برنامه مشخص نیست، اما جف کیلی اعلام کرده که در طول تابستان اطلاعات و اخبار بیشتری را دریافت خواهیم کرد.

رویداد Gamescom 2021 از تاریخ 25 تا 29 آگوست (3 تا 7 شهریور 1400) جریان خواهد داشت. در سال گذشته، به دلیل شیوع کووید-19 رویداد حضوری به‌طور کامل کنسل شده بود. واکسین‌ها در سال 2021 در حال گسترش یافتن هستند، اما باید دید که آیا برگزاری رویداد به‌شکل حضوری امکان‌پذیر خواهد بود یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا