اخبار بازی

رویداد Gamescom 2020 ممکن است به شکل دیجیتالی برگزار شود

یکی از سخنگویان به تازگی در صحبت‌های خود اعلام کرده که برگزاری رویداد Gamescom 2020 تأخیر نخواهد خورد، اما این احتمال وجود دارد که به شکل دیجیتالی برای طرفداران پخش شود.

رویداد Gamescom 2020

همانند E3 و GDC، گیمزکام نیز یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای بازی‌های ویدئویی است که تابستان هر سال برگزار می‌شود. مطبوعات و رسانه‌ها و طرفداران، همگی از نقاط مختلف دنیا در این رویداد حضور میابند تا معرفی و نمایش بازی‌های بزرگ و کوچک را از نزدیک ببینید و آن‌ها را تجربه کنند. طبیعتا، بسیاری از افراد حدس می‌زدند که با شیوع ویروس کرونا برگزاری این رویداد نیز لغو خواهد شد. با اینحال، به نظر می‌رسد گیمزکام امسال همچنان برگزار خواهد شد اما اگر بحران ویروس کرونا ادامه یابد، ممکن است تغییراتی را در برنامه‌ها بوجود بیاورد.

مدیر شرکت Game (یکی از کمپانی‌های بزرگ پشت گیمزکام) گفت: “میلیون‌ها طرفدار در سراسر دنیا بابت Gamescom 2020 هیجان‌زده هستند.” آقای Felix Falk ادامه داد: ” برای همین ما مصمم هستیم که در آگوست امسال نیز اخبار، معرفی و نمایش‌های بزرگ را در کنار طرفداران جشن بگیریم. با توجه به بحران ویروس کرونا، ما به سرعت درحال گسترش و توسعه دادن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری این رویداد در قالب دیجیتالی هستیم.”

با در نظر گرفتن هیجان موجود برای رویدادهای بزرگ، همیشه توجه برگزارکنندگان به حفظ سلامتی و امنیت طرفداران خبر خوشحال‌کننده‌ای است. مطمئنا افراد زیادی برای دیدن نمایش‌های مختلف بازی‌ها، چه به شکل زنده و چه ویدئوی ضبط شده، منتظر شروع شدن Gamescom 2020 هستند. این رویداد از تاریخ 25 تا 29 آگوست برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا