اخبار بازی

عناوین Cyberpunk 2077 و Mortal Kombat 11 برای پلتفرم Stadia تایید شدند

در جریان رویداد سالانۀ Gamescom 2019 مشخص شد که عنوان مورد انتظار Cyberpunk 2077 و عنوان Mortal Kombat 11 برای پلتفرم Google Stadia منتشر خواهند شد.

پلتفرم stadia

شرکت گوگل در افتتاحیۀ نمایشگاه گیمزکام امسال، در کنفرانس اختصاصی خود با نام Stadia Connect عناوین مختلفی را برای پلتفرم اینترنتی خود، یعنی Stadia معرفی کرد. این شرکت طی همکاری با دو استودیوی NetherRealm Studios سازندۀ عنوان Mortal Kombat 11 و استودیوی CD Projekt RED سازندۀ عنوان Cyberpunk 2077 توانست راه این عناوین را به پلتفرم نوپای خود باز کند. طبق آخرین اخبار منتشر شده ، عنوان Mortal Kombat 11 در آبان‌ماه امسال برای پلتفرم گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.

در کنفرانس شرکت گوگل نمایش جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 ارائه نشد و همان تریلرهای گذشته به نمایش در آمد اما نکتۀ جدید و قابل توجه ، انتشار این عنوان برای پلتفرم گوگل استیدیا بود. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای عرضۀ عنوان Cyberpunk 2077 در پلتفرم Stadia اعلام نشده است و شرکت گوگل تنها به انتشار این بازی در سال آینده اشاره کرده است. بنابراین مشخص نیست که آیا این عنوان در زمان انتشار (28 فروردین 98) در کنار سایر پلتفرم‌ها، بصورت همزمان برای پلتفرم Google Stadia هم منتشر خواهد شد یا خیر. ناگفته نماند که بازی قبلی این استودیو یعنی عنوان The Witcher 3: Wild Hunt هم در مهرماه امسال برای پلتفرم استیدیا منتشر خواهد شد. در کنار دو عنوان ذکر شده، شرکت گوگل عناوین دیگری را هم برای پلتفرم استیدیا معرفی کرد که در این زمینه می‌توان به عناوینی همچون The Elder Scrolls Online: Elsweyr و Watch Dogs: Legion اشاره کرد.

پلتفرم Stadia در ماه نوامبر 2019 (آبان 98) عرضه خواهد شد؛ در ابتدای انتشار این پلتفرم تنها راه بازی کردن عناوین مختلف، خرید اشتراک Pro خواهد بود اما با عرضه سرویس Stadia Base در سال 2020 این موضوع تغییر خواهد کرد. در بخش Base سرویس‌ها رایگان خواهد بود اما کاربران همچنان باید ماهانه 10 دلار بابت اشتراک خود در این سرویس پرداخت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا