اخبار بازی

GameForge در حال افزایش فعالیت خود زمینه تلفن های همراه

شرکت آلمانی GameForge، تولید کننده بازی های آنلاین تصمیم به حضور در عرصه ساخت بازی برای موبایل گرفته است. این شرکت با استفاده از موتور ساخت خود، بازیهای آنلاینی همچون: Mafia Game، Vampire Game و War Game را برای پلتفرم های iOS، اندروید (Android) و Windows Phone 7عرضه کرده است. همه این بازی ها روی هم رفته در طول چند هفته کوتاه پس از عرضه بیش از 2 میلیون بار دانلود شده اند. با موفقیت اولیه ای که برای شرکت به وجود آمده است، شرکت GameForge قصد دارد تا نیمه دوم سال 2012 را صرف ساخت موتور جدیدی برای بازی های آتی خود کند.
شرکت Gameforge هم چنین بر روی یک سری عنوان که برای عرضه بر روی تبلت در نظر گرفته شده است، مانند: OGame ،Ikariam و Gladiatus فعالیت می کند.
آقای Alexander Rösner مدیر عامل این شرکت عنوان کرده است: "اولین بازی عرضه شده ما برای اسمارت فون ها تجربه جدیدی برای ما بود که به ما نشان داد که چطور نسخه های موفق ما در زمینه بازی های آنلاین قادر به انتقال صحیح بر روی اسمارت فون ها هستند. آن ها ثابت کردند که شروع ما در این بازار در حال رشد از صنعت، موفقیت آمیز بوده است." او در ادامه به این نکته اشاره کرد: "هدف ما این است که به بازیباز ها این امکان را بدهیم که به صورت مستقل از وسایل و پلتفرم های خود بتوانند به انجام بازی های ما بپردازند. موفقیت اولیه ای که ما به واسطه نخستین بازی هایمان بر روی پلتفرم موبایل بدست آوردیم نشان از این دارد که ما در مسیر درستی گام بر می داریم."
کمپانی Gameforge در تلاش است تا بتواند 10 بازی در پایان امسال برای موبایل عرضه کند و در این راه در حال افزایش تیم ساخت بازی های موبایل خود است. این تیم هم چنین در حال توسعه موتور Unity 3D به سر می برد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا