اخبار بازیپلی استیشن 4

شایعه: زمان اضافه شدن اسپایدرمن به بازی Marvel’s Avengers لو رفت

به‌تازگی یک فروشگاه بریتانیایی از تاریخ اضافه شدن اسپایدرمن به بازی Marvel’s Avengers خبر داده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Marvel's Avengers

هنگامی که خبر اضافه شدن اسپایدرمن به Marvel’s Avengers به‌صورت رسمی اعلام گشت، بحث‌ و جدل زیادی پیرامون آن شکل گرفت چرا که این شخصیت محبوب  به‌طور انحصاری تنها در اختیار کاربران پلی استیشن قرار می‌گیرد. اما با اینحال، افراد زیادی بابت بازی کردن با این شخصیت در اونجرز هیجان‌زده هستند و حال یک فروشگاه بریتانیایی تاریخ اضافه شدن اسپایدرمن به این عنوان را فاش کرده‌است.

طبق ایمیلی که فروشگاه GAME به مشترکان خود ارسال کرده، اسپایدرمن در ماه مارچ سال آینده به جمع انتقام جویان می‌پیوندد. اگر اطلاعات این فروشگاه صحیح باشد، به‌نظر می‌رسد طرفداران باید زمان زیادی (6 ماه) را برای از راه اسپایدرمن منتظر بمانند؛ چرا که Marvel’s Avengers تا کمتر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد. 

البته باید توجه داشت که تا قبل از اعلام رسمی اسکوئر اینکس یا کریستال داینامیکز، این موضوع در حد شایعه باقی می‌ماند. بازی Marvel’s Avengers در تاریخ 6 سپتامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. همچنین سازندگان بازی برنامه دارند تا از کنسول‌های نسل بعدی نیز پشتیبانی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا