اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

گیم پس بر روی Xbox و PC می‌ماند، رسیدن تعداد مشترکان به عدد 34 میلیون

شرکت Microsoft تأیید کرده که گیم پس تنها بر روی کنسول‌های ایکس باکس و PC باقی می‌مانند و همچنین تعداد مشترکان این سرویس، به 34 میلیون کاربر رسیده‌اند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

سرویس Game Pass

ساعاتی پیش قسمت ویژه پادکست ایکس باکس منتشر شد که اطلاعات مختلفی را از برنامه‌ها و استراتژی‌های مایکروسافت در بر داشت. در کنار تأیید شایعات مربوط به مولتی پلتفرم شدن برخی از عناوین ایکس باکس، مایکروسافت اعلام کرده که مجموع مشترکان سرویس Xbox Game Pass و PC Game Pass حالا به 34 میلیون کاربر رسیده است. این در حالی است که تا سال گذشته، تعداد مشترکان سرویس 25 میلیون نفر گزارش شده بود.

مایکروسافت همچنین تأیید کرد که سرویس گیم پس همانند قبل، همچنان فقط بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس در دسترس خواهد بود. مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس باکس مجددا تأکید کرد که تمام عناوین فرست پارتی از روز عرضه بر روی گیم پس در دسترس خواهند بود. او همچنین در مورد ویژگی‌های کراس پلی و کراس سیو گفت:

«این موارد به ما اجازه می‌دهد تا تعهدی که ایکس باکس دارد را محقق بسازیم. آن هم این است که با دوستان خود در هر جایی که هستند و همچنین با هر دستگاهی که تمایل دارید، بازی کنید. به‌طور عملی، چنین چیزی فقط وقتی ممکن است که سیوها و بازیکنان قادر باشند در بخش‌های مختلف جابجا شوند.»

البته بوتی اذعان کرد که تمام عناوین ایکس باکس از این قابلیت‌ها بهره نمی‌برند و با اضافه شدن استودیوهای بیشتر به مایکروسافت، کارهای بیشتری وجود دارد که باید در این زمینه انجام شود. در هر صورت، بوتی از کراس پلی و کراس سیو به عنوان برخی از «اساسی‌ترین» اهداف مایکروسافت و ایکس باکس یاد می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا