اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

رد شدن درخواست تجدیدنظر FTC برای تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط قاضی

درخواست تجدیدنظر کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) توسط قاضی پرونده اکتیویژن بلیزارد رد شده و حالا نهایی شدن این خرید توسط مایکروسافت، محتمل‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

شرکت Microsoft و Activision Blizzard

به‌دنبال پیروزی مایکروسافت در برابر FTC در دادگاه آمریکا، این سازمان درخواست تجدیدنظر برای رأی قاضی را به ثبت رسانده بود. اکنون دادگاه استیناف این درخواست را رد کرده تا مانع بزرگی از سر راه شرکت Microsoft برای تصاحب اکتیویژن بلیزارد برداشته شود.

در همین حال برد اسمیث، رئیس مایکروسافت در واکنش به رد شدن درخواست تجدیدنظر FTC بیانیه‌ای را به رسانه The Verge ارسال کرده و گفته: «از پاسخ سریع دادگاه استیناف برای رد کردن اقدامات FTC جهت ایجاد تأخیر بیشتر در این معامله، سپاسگزاریم. اکنون یک قدم دیگر به خط پایان ماراتون تکمیل شدن تحقیقات و بررسی‌های نهادهای نظارتی جهانی نزدیک‌تر هستیم.»

البته باید اشاره کرد که مایکروسافت برای نهایی کردن خرید، همچنان باید روند مذاکرات با سازمان تنظیم بازار و رقابت در بریتانیا (CMA) را ادامه دهد. با کسب رضایت نهادهای نظارتی آمریکا، مایکروسافت حالا امیدوار است تا رضایت CMA را نیز جلب کند و روند تصاحب شرکت Activision Blizzard را تا تاریخ معین‌شده قبلی، یعنی 18 جولای (27 تیر) به پایان برساند. در صورت نهایی نشدن خرید تا تاریخ ذکر شده، مایکروسافت موظف است تا مبلغ 3 میلیارد دلار را به اکتیویژن بلیزارد پرداخت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا