اخبار بازیپلی استیشن 5

شایعه: استودیوی From Software بر روی یک بازی انحصاری PS5 کار می‌کند

به‌تازگی شایعه جدیدی مطرح شده که به همکاری مجدد استودیوی From Software و سونی اشاره دارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیوی From Software

این شایعه ابتدا از طرف کاربری به‌نام HazzadorGamin@ به اشتراک گذاشته شد و کمی بعد، Shpeshal_Nick@ نیز آن را تأیید کرد. گفته شده که بازی جدید فرام سافتور نسخه دوم Bloodborne نبوده و یک بازی سولز لایک است. باید دید پس از بسته شدن SIE Japan Studio که در توسعه دیگر عناوین فرام سافتور یعنی دیمنز سولز و بلادبورن نقش داشت، ساخت یک انحصاری احتمالی دیگر برای پلی استیشن 5 چگونه پیش خواهد رفت.

شایان ذکر است که منابع این شایعه، پیش از این اولین اطلاعات اکسپنشن بازی Ghost of Tsushima را قبل از اعلام رسمی لو داده بودند. در کنار شایعه مربوط به عنوان در دست ساخت From Software، کاربر توئیتری HazzadorGamin@ همچنین ذکر کرده که قسمت جدید رویداد State of Play نیز در حوالی روز 19 آگوست (پنج‌شنبه، 28 مرداد) پخش خواهد شد.

البته مثل همیشه باید اشاره کرد که تمام این اطلاعات لو رفته در حد شایعه هستند و تا قبل از اعلام رسمی نیز همین‌گونه باقی می‌مانند. از طرف دیگر، مدتی پیش جف گراب نیز به برگزاری یک رویداد پلی استیشن در ماه سپتامبر اشاره کرده بود. بنابراین باید منتظر ماند و دید سونی برای هفته‌ها و ماه‌های آینده چه برنامه‌هایی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا