اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

نمایش 15 دقیقه‌ای بازی Elden Ring برای فردا تأیید شد

استودیوی From Software و باندای نامکو اعلام کرده‌اند که در روز پنج‌شنبه 13 آبان (فردا، ساعت 17:30) یک نمایش 15 دقیقه‌ای جدید از گیم‌پلی بازی Elden Ring را ارائه خواهند داد.

بازی Elden Ring

این خبر دقایقی پیش توسط صفحه رسمی بازی بر روی توئیتر تأیید شد. در حال حاضر جزئیاتی مبنی بر اینکه آیا این 15 دقیقه گیم‌پلی جدید شامل همان محتویاتی است که مدتی پیش رسانه‌های مختلف موفق به دیدن آن شده بودند یا نه، اعلام نشده. به هر حال، شما می‌توانید رأس ساعت 17:30 فردا، گیم‌پلی جدید را از طریق یوتیوب یا توئیچ رسمی باندای نامکو مشاهده کنید.

آخرین نمایش رسمی بازی به اواسط امسال و رویداد Summer Game Fest باز می‌گردد، جایی که فرام سافتور پس از حدود دو سال سکوت خبری تریلر جدیدی از Elden Ring را به اشتراک گذاشت. هر چند ساخته جدید فرام سافتور ابتدا برای ژانویه سال آینده برنامه‌ریزی شده بود، اما مدتی پیش مطلع شدیم که بازی با حدود یک ماه تأخیر منتشر خواهد شد. همچنین سازندگان اولین اطلاعات از تست آنلاین Elden Ring را نیز اعلام کردند که می‌توانید جزئیات آن را از اینجا مطالعه کنید.

بازی Elden Ring در تاریخ 25 فوریه سال 2022 (6 اسفند 1400) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا