اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

گیم‌پلی جدید بازی Elden Ring منتشر شد

استودیوی From Software همان‌طور که وعده داده بود، در روز پنج‌شنبه نمایش مفصلی را از گیم‌پلی بازی Elden Ring ارائه داد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

گیم‌پلی بازی Elden Ring

گیم‌پلی جدید به موارد مختلفی از جمله مبارزات، کاوش در جهان، سوارکاری، مخفی‌کاری و بخش آنلاین بازی می‌پردازد. جدیدترین ساخته فرام سافتور بر خلاف آثار قبلی این استودیو، دارای یک مپ بوده که در نمایش اخیر توانستیم برای اولین بار ظاهر آن را ببینیم. بازیکن این امکان را دارد که بخش‌های مهم نقشه را علامت‌گذاری کند که این علامت‌ها، در حین بازی نیز شما را راهنمایی خواهد کرد.

بخش کواپ Elden Ring نیز نمایش داده شد که در آن، دو بازیکن با همکاری یکدیگر و با استفاده از جادوهای مختلف، به مبارزه با یکی از باس‌های بازی پرداختند. از PvP و حمله به دنیای سایر بازیکنان نیز به عنوان گزینه‌های بیشتر در بخش آنلاین، نام برده شد. این نمایش همچنین دارای کات‌سین کوتاهی بود که شخصیت Melina را معرفی می‌کند. جزئیات چندانی از او مشخص نیست، اما می‌دانیم که این شخصیتی است در لول آپ کردن به بازیکن یاری می‌رساند.

در نهایت نیز نمایش Elden Ring با نگاهی به قلعه Stormveil، یکی از دانجن‌های اصلی دنیای بازی و باس فایت آن به پایان رسید. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، مسیرهای مختلفی برای ورود و کاوش در این دانجن‌ها وجود دارد. پس از پیش‌روی در دانجن، بازیکن با باس اصلی آن که گادریک نام دارد روبرو می‌شود و نمایش بازی به پایان می‌رسد.

سازندگان همچنین از نسخه Collector’s Edition بازی رونمایی کرده‌اند که شامل یک جعبه استیل بوک، ساندترک دیجیتالی بازی، یک آرت بوک 40 صفحه‌ای، و یک مجسمه 22 سانتیمتری از شخصیت Malenia می‌شود. نسخه Premium Collector’s Edition نیز علاوه بر تمام موارد گفته شده، یک کلاه‌خود با سایزی برابر با آنچه که در بازی خواهیم دید را در بر دارد.

بازی Elden Ring در تاریخ 25 فوریه سال 2022 (6 اسفند 1400) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا