اخبار بازی

استودیو From Software حق امتیاز Elden Ring را از Bandai Namco خرید

استودیو From Software حقوق کامل علامت تجاری بازی Elden Ring را از کمپانی Bandai Namco به دست آورده است. بر اساس سند واگذاری دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده که اخیراً افشا شده است، مالکیت علامت تجاری در مارس 2023، حدود 13 ماه پس از انتشار بازی، بین شرکت‌ها تغییر کرده بود. در این سند آمده است: اختصاص دهنده [Bandai Namco] بدینوسیله تمامی حقوق، عنوان و منافع مربوط به علامت تجاری و نسبت به آن را به همراه حسن نیت تجاری که نماد آن علامت تجاری و ثبت مشخص شده آن است و کلیه ادعاهای ناشی از آن و هرچه مربوط به استفاده از مالکیت علامت تجاری را به گیرنده [From Software] واگذار می کند.

طبق گفته های From Software و Bandai Namco، بازی Elden Ring در فوریه 2022 منتشر شد و در اولین سال آن 20 میلیون نسخه فروخت. در حالی که توسعه دهنده بازی، From Software، ناشر Elden Ring در ژاپن بود، شرکت Bandai Namco این بازی را در سطح بین المللی منتشر کرد.

استودیو FromSoftware قصد دارد فعالانه در توسعه بازیهای قدرتمندتر برای خود سرمایه‌گذاری کند تا قابلیت‌های توسعه FromSoftware را تقویت کند و به دنبال ایجاد چارچوبی است که امکان گسترش دامنه انتشار خود را به میزان قابل توجهی در بازار جهانی فراهم کند.

همچنین بسته الحاقی Elden Ring، Shadow of the Erdtree، سه روز پس از اولین سالگرد این عنوان معرفی شد. شرکت Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، در گزارش مالی خود گفت: ما در حال حاضر سخت روی توسعه DLC برای Elden Ring کار می کنیم، اما در حال حاضر تاریخ انتشار آن را اعلام نکرده ایم. همچنین در این ماه گزارش شد که Tencent در حال توسعه نسخه موبایل Elden Ring است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا