اخبار بازی

بازی بعدی Frictional Games با چاشنی ترس خواهد بود

کمپانی بازی‌سازی Frictional Games که به خاطر استفاده از عناصر ترس در سابقه کاری خود معروف شده است، به تازگی در مجله Edge توضیحات جالبی را در مورد بازی جدید خود می‌دهد که در ادامه خبر به آن ها می‌پردازیم.

بازی بعدی Frictional Games

بر اساس آخرین اخبار بازی مجله Edge، عنوان بعدی Frictional Games یک اثر با چاشنی ترس خواهد بود و اساسا یک بازی متمرکز شده در ژانر ترسناک نیست. Creative Director کمپانی بازی‌سازی Frictional Games یعنی آقای Thomas Grip اعلام کرده است پروژه جدید آن ها قرار نیست به اندازه  Amnesia: Rebirth ترسناک باشد.

گریپ می‌گوید:”ترسناک خواهد بود اما بی‌شک به پر رنگی Amnesia: Rebirth هم نمی‌رسد.” او در ادامه مصاحبه اضافه کرد: “قرار بر این است ترس ضمیمه بازی جدیدمان باشد چون تاثیرگذاری محیط بازی مهم است اما نه به عنوان چیزی که تمام تمرکزمان روی آن باشد.”

همچنین گریپ توضیح می‌دهد که آن ها به دنبال ساخت دو بازی همزمان بعد از عرضه عنوان سوما بودند. یکی از این دو عنوان بازی Amnesia: Rebirth خواهد بود و گفت Frictional Games دوباره به قسمت های آمنزیا برمی‌گردد.

سری بازی آمنزیا از سال 2010 با اولین قسمت یعنی The Dark Descent متولد شد و خوشبختانه نقدها، نمرات و امتیازات فراوان مثبتی را به همراه داشت در نتیجه Frictional Games از موقیعت این اثری که می‌گویند از شدت ترس شما را به گریه خواهد انداخت استفاده کرد و سپس در سال 2013، A Machine for Pigs و در سال 2016، Amnesia: Collection و در امسال هم نسخه جدید یعنی Rebirth را معرفی کرد.

بازی Amnesia: Rebirth امسال در فصل پاییز برای پلتفرم های پلی‌استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد که قطعا انتظار می‌رود موفقیت دوباره ای را برای این کمپانی کسب کند و علاقه‌مندان بتوانند بار دیگر در دنیای آمنزیا غرق در وحشت شوند.

شما کاربران عزیز می‌توانید بررسی بازی Amnesia: A Machine For Pigs و اخبار استودیو بازی‌سازی Frictional Games را در وب‌سایت بازی‌سنتر مطالعه فرمایید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا