اخبار بازی

معرفی بازی‌های رایگان Xbox Live Gold برای ماه سپتامبر 2019

با توجه به این که به روزهای پایانی ماه آگوست نزدیک می‌شویم و همچنین شروع ماه سپتامبر،  شرکت مایکروسافت لیست بازی‌های رایگان Xbox Live Gold را برای ماه اشاره شده معرفی کرد. همچنین هنوز کاربران این سرویس مهلت دارند تا بازی‌های  Gears 5، Forza Motorsport 6، Torchlight و Castlevania: Lords of Shadow را که در واقع بازی‌های ماه رایگان ماه گذشته Xbox Live بودند را تجربه کنند.

LIVE GOLD

طبق اطلاعاتی که شرکت Microsoft منتشر کرده، دو بازی Hitman و We Were Here به عنوان بازی‌های رایگان ماه آینده این سرویس و برای کنسول Xbox One معرفی شدند. بازی Hitman به همراه تمامی اپیزودهای منتشر شده در فصل اول بازی رایگان می‌شود و این بازی از تاریخ 9 شهریور ماه در دسترس قرار خواهد گرفت. بازی دیگر این لیست یعنی بازی We Were Here از تاریخ 25 شهریور ماه در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین شرکت مایکروسافت دو بازی Earth Defense Force 2025 و Tekken Tag Tournament 2 را برای کنسول Xbox 360 رایگان کرده که البته این دو بازی از طریق قابلیت Backward Compatibility بر روی کنسول Xbox One نیز قابل جرا هستند. بازی Earth Defense Force 2025 از از تاریخ 9 شهریور ماه و بازی Tekken Tag Tournament 2 از تاریخ 25 شهریور ماه در دسترس کاربران Xbox Live Gold قرار خواهند گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا