اخبار بازی

Frank Gibeau بعد از 23 سال EA را ترک کرد

«فرانگ گیبو» رئیس بخش بازی های موبایل EA بعد از 23 سال کمپانی «الکترونیک آرتز» را ترک کرد. در ادامه خبر با بازیسنتر همراه باشید.

گیبو در 2 دهه گذشته یعنی از سال 1991سمت های گوناگونی در الکترونیک آرتز داشته است. قبل از منتقل شدن او به بازی های موبایل گیبو، به عنوان مدیر برند الکترونیک آرتز فعالیت داشته است از سمت های دیگر او در این 23 سال می توان مدیرعامل بخش آمریکا، مسئول ارشد بخش بازاریابی بازی های آمریکای شمالی، مدیربازاریابی و مدیر تولید در الکترونیک آرتز اشاره کرد.

گیبو در سال 2012 گفته بود:« من برای توسعه بازی هایی که فقط بخش سینگل پلیر داشته باشند چراغ سبز نشان نمی دهم، یکی از افتخارات من این هست که اطمینان حاصل کنم تا همه بازی هایمان دارای بخش آنلاین باشند.»

«آندرو ویلسون» مدیرعامل الکترونیک آرتز در بیانه ای گفت:« در طول بیش از 20 سال فعالیت، فرانک سهم قابل توجه ای در این شرکت برای کارمندان ما و کمپانی داشت. به تازگی او برای تقویت بخش موبایل شرکت تیم بزرگی را درست کرد. ما از فرانک بخاطر دستاوردهای او در الکترونیک آرتز تشکر می کنیم و همچنین آرزوی بهترین ها را در طول زندگیش داریم.»

خروج فرانک گیبو تنها خروجی این کمپانی در سال 2015 نبوده چرا که تعداد زیادی از مدیران رده بالا الکترونیک آرتز این کمپانی را ترک کردند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا